וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 84:91 את ריאל מדריד בקלאסיקו, ניצחון לוולנסיה

משחק ענק לקטלאנים, שרשמו ניצחון מרשים במדריד. ג'סטין דולמן כיכב עם 17 נקודות, סאטורנסקי הוסיף 16. רודריגס קלע 14 בצד השני. העטלפים עדיין בלתי מנוצחים עם 82:86 על טנריפה, ניצחון לגראן קנריה

ג'סטין דולמן שחקן ברצלונה. Rodolfo Molina, GettyImages
לא ריחם על ריאל. דולמן/GettyImages, Rodolfo Molina

הכריסמס נמצא בעיצומו אך בכדורסל, בניגוד לכדורגל, לא שובתים ובליגות הגדולות שוחקו כמה משחקים מעניינים. במוקד, גברה ברצלונה 84:91 על ריאל מדריד בקלאסיקו של הכדורסל הספרדי. במחצית הראשונה קיבלנו כדורסל התקפי וקצבי. סרחיו יול מצ אחד ותומאס סאטורנסקי מהצד השני היו אלה שסחבו את קבוצותיהם לערב קליעה מרשים. הקטלאנים הצליחו לתת פוש לקראת ההפסקה ובירידה לחדרי ההלבשה התוצאה הייתה 44:50 לברצלונה.

במחצית השנייה הסיפור היה שונה לחלוטין. פאו ריבאס, ג'סטין דולמן וגם חואן קרלוס נבארו הוותיק נכנסו לעניינים, החלו לקלוע מכל מקום ובעיקר ייצרו סטופים הגנתיים כשהשאירו את הבלאנקוס על 14 נקודות בלבד ברבע השלישי. בארסה ברחה ל-58:74 ועלתה לרבע הרביעי בניסיון לגמור את המשחק. החבורה של חאבי פסקוואל לא הצליחה לברוח ואיפשרה לזו של פאבלו לאסו לכרסם מעט בהפרש.

ג'ייסי קארול וסרחיו רודריגס החלו לקלוע, אך הבלאנקוס לא הצליחו להתקרב ורשמו הפסד שני העונה, מביך במיוחד, בבית ליריבה הכי גדולה שלה. בארסה עלתה למקום השני בטבלה, מיד לאחר ולנסיה הלא מנוצחת. ג'סטין דולמן קלע 17 נקודות למנצחת, תומאס סאטורנסקי הוסיף 16 ופאו ריבאס הוסיף 15. סרחיו רודריגס קלע 14 בצד השני, ג'ייסי קארול הוסיף 13.

סרחיו רודריגס שחקן ריאל מדריד. GettyImages
לא קיבל עזרה. רודריגס/GettyImages

* הקבוצה הלוהטת בספרד ובאירופה כולה ממשיכה להיות ולנסיה, ששמרה על מאזן המושלם והמדהים שלה עם ניצחון נוסף 82:86 בחוץ על טנריפה ועלתה למאזן של 0:13 בליגה. בויאן דובלייביץ' הסנטר המצוין הוליך את העטלפים עם 16 נקודות כולל 3/3 מחוץ לקשת. ג'סטין המילטון הוסיף 15 ורפא מרטינס 12.

* גראן קנריה, הקבוצה הספרדית החזקה שמשחקת בבית של הפועל ירושלים ביורוקאפ, נחלה הפסד מפתיע 84:77 בחוץ מול מורבאנק אנדורה. אוליס באהס הוליך את המפסידים עם 14 נקודות ו-3 שלשות, אבל כוכב המשחק הזה היה גיורגי שרמנדיני, אקס מכבי תל אביב שחגג על קנריה עם 17 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully