וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מרקוס וויליאמס נחתך מהכוכב האדום בלגרד

רגע לפני שהיא פוגשת את אנאדולו אפס בפתיחת הטופ 16 ביורוליג, אלופת סרביה נפרדה במפתיע מהרכז, לו המתינה תקופה ארוכה עד שישוב מהשעיה. גל מקל המוקפא ממשיך להתאמן עם הקבוצה

מרכוס וויליאמס שחקן הכוכב האדום. Marko Metlas, GettyImages
לא ימשיך בשורות הכוכב האדום. וויליאמס/GettyImages, Marko Metlas

פחות מ-48 שעות לפני שתצא לאיסטנבול, כדי לפגוש את אנאדולו אפס בפתיחת הטופ 16 של היורוליג, הכוכב האדום בלגרד שוב נקלעת לסקנדל סביב סגל השחקנים שלה. כחודש אחרי שקיבלה בחזרה את הרכז מרקוס וויליאמס, החליטה אלופת סרביה לחתוך אותו מהסגל.

וויליאמס (30, 1.91 מ') היה בין כוכבי הקבוצה בעונה שעברה, אולם את העונה הנוכחית הוא החל בהשעייה עקב שימוש בחומרים אסורים. הסרבים החליטו להחזיר אותו והמתינה במשך תקופה ארוכה עד שיוכל לשחק, ועם שובו הקפיאו את גל מקל.

אלא שהקאמבק כשל. וויליאמס תרם 4.1 נקודות ו-4 אסיסטים בשש הופעותיו ביורוליג ובליגה האדריאטית, וסיים את דרכו המחודשת במועדון מוקדם מהצפוי. בינתיים ממשיך מקל להתאמן עם הקבוצה, אף שחלפו כבר שבעה שבועות מאז הפעם האחרונה שלבש את מדיה.

כדי לעבות את הקו האחורי הדליל, החתימה הכוכב האדום את הסרבי הצעיר ואסיליה מיצ'יץ' (21, 1.94 מ'), ששיחק בשנה וחצי האחרונות בבאיירן מינכן. קודם לכן הופיע מיצ'יץ' במגה לקס הסרבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully