וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי זכה בפרס שחקן השנה של גלובסוקר, ברצלונה קבוצת השנה

הפרעוש הוסיף תואר נוסף לארון בטקס היוקרתי שנערך בדובאי: "קשה לבחור רגע אחד, השנה הייתה פנטסטית". הקטלאנים, כצפוי, זכו בתואר הקבוצתי. פירלו ולמפארד זכו בפרס על מפעל חיים, וילמוטס המאמן, מנדש הסוכן

one

בווידאו: ברצלונה ולה קורוניה נפרדות ב-2:2

ארגון גלובסוקר ערך היום (ראשון) את טקס מצטייני השנה שלו בדובאי זו הפעם החמישית ולא באופן מפתיע, בחר בליאונל מסי כשחקן השנה. מסי, שזכה עם ברצלונה בשישה תארים ב-2015, עלה לבמה לקבל התואר ואמר בקצרה: "הייתה שנה נהדרת, קשה לבחור רק רגע אחד שאזכור, כי באמת הייתה שנה יוצאת מהכלל. ברור שאני שמח להיות פה ולקבל את הפרס, אך מה שחשוב זה התארים הקבוצתיים".

בתואר קבוצת השנה זכתה כצפוי ברצלונה, שהשלימה זכייה בתואר שישי לפני כשבוע עם 0:3 בגמר גביע העולם לקבוצות על ריבר פלייט. בארסה השלימה עוד זכיה כשג'וספ מריה ברתומאו זכה בתואר נשיא השנה.

ליאונל מסי בטקס 'גולב סוקר'. רויטרס
יש עוד מקום בארון? מסי/רויטרס

בפרס מפעל החיים זכו שני שחקנים - אנדראה פירלו ופרנק למפארד. פירלו בן ה-36 עבר בתחילת העונה לניו יורק סיטי מה-MLS אחרי קריירה מפוארת במילאן וביובנטוס ואף זכה בגביע העולמי עם איטליה ב-2006. למפארד, חברו לקבוצה של פירלו ועוד שחקן אגדי שסיים קריירה מפוארת בצ'לסי לפני כשנתיים, תרם קדנציה של שנה שמנצ'סטר סיטי לפני שעבר גם הוא לניו יורק.

ההפתעה הגיעה בקטגוריית המאמן. מאמן נבחרת בלגיה, מארק וילמוטס, היה זה שזכה לכבוד אחרי שהוביל את נבחרתו ליורו 2016 בצרפת ובדרך, העלה את הבלגים למקום הראשון בדירוג הרשמי של פיפ"א. יאסר אלשראני, שחקנה של אל הילאל בן ה-23, זכה בשחקן השנה של אזור המפרץ ואיסמאטוב ראבשן מאוזבקיסטן זכה בתואר שופט השנה. בפרס אקדמיית השנה זכתה האקדמיה של בנפיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully