וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אביו של דיאור פישר מת, הסנטר המריא לארה"ב

28.12.2015 / 17:32

שחקן נבחרת ישראל יחמיץ את המשחק מול הפועל חולון (21:05, ערוץ 1). דן שמיר: "נצטרך לשחק בצורה קשוחה כדי להתגבר על קשיי תיאום" בכורה לבראדלי בחולון. ראשון לציון תארח את הפועל תל אביב (19:35, ספורט 5)

one

בווידאו: תקציר הפסדה של הפועל ירושלים למכבי אשדוד במחזור הקודם

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל יגיעו לסיומם הערב (שני) עם שני משחקים מרתקים. במוקד המחזור, יעמוד מפגש קצוות של ממש כשהפועל חולון של דן שמיר, בהופעת הבכורה של ראמל בראדלי, תנסה להפתיע בביתה את הפועל ירושלים, אחרי ההדחה המפתיעה בשמינית גמר הגביע (73:89 לירושלים בארנה בסיבוב הראשון). מכבי ראשון לציון עשויה להופיע למשחק שלישי ברציפות עם שני זרים בלבד כשתארח את הפועל תל אביב המתדרדרת של שרון אברהמי (69:76 לראשון לציון בדרייב אין בסיבוב הראשון).

מאמן הפועל חולון דן שמיר. ניב אהרונסון
רוצה לראות הופעה טובה בבית. שמיר/ניב אהרונסון

הפועל חולון - הפועל ירושלים

שלושה הפסדים רצופים ושבעה הפסדים בשמונת המחזורים האחרונים קבעו כי הפועל חולון נמצאת עמוק במקום האחרון בליגה, כשברקע משוכות קשות מאוד. הקבוצה של דן שמיר המשיכה להראות לא טוב גם ביום שבת שעבר נגד בני הרצליה, כשלאחר המשחק התקבלה ההחלטה לבצע שינויים בסגל במיידי. ראמל בראדלי חתם ונחת בישראל בסוף השבוע, והוא יערוך את הופעת הבכורה שלו נגד ירושלים. במועדון מחכים גם לתשובה מיינסי גייטס. דיונטה כריסמס המאכזב, נמצא בדרכו החוצה מהמועדון, אך ישחק נגד ירושלים, ואילו ג'רמיס סמית' ששבר את ידו, לא ישחק. בחולון איימו לא לארח את התמודדות באולמם החדש בשל דרישות המשטרה, אך לאחר התערבות ראש העיר ומנהלת הליגה העניין סודר. בקבוצה יצטרכו להציג משחק התקפי טוב מהרגיל, כשהסגולים אחרונים בליגת העל בנקודות ובמדד המשולב.

"קלטנו את ראמל בראדלי בימים האחרונים במקביל להכנות למשחק מול ירושלים", אמר דן שמיר לקראת המשחק, "נצטרך לשחק בצורה קשוחה כדי להתגבר על קשיי תיאום וחסרונו של ג'רמיס סמית' בצבע. אחרי שלושה משחקי חוץ אנחנו חוזרים לשחק בבית ומול הקהל שלנו חשוב שכל אחד יוציא מעצמו את המקסימום בכל פוזשן".

שחקן ברק נתניה ראמל בראדלי. מגד גוזני
יערוף הופעת בכורה. בראדלי/מגד גוזני

אחרי אופוריית העלייה לשלב הבא ביורוקאפ, הפועל ירושלים התרסקה בחזרה לקרקע עם שבוע נוראי מבחינתה. ביום ראשון רשמה הקבוצה של דני פרנקו את הפסדה השלישי בליגה כשנוצחה במשחק החוץ באשדוד, אך המכה הגדולה הגיעה ביום רביעי כשהאלופה הודחה כבר בשמינית גמר הגביע על ידי מכבי חיפה בבית. בסיום המשחק החלו גורמים שונים בקבוצה להעביר ביקורת על מוכנות השחקנים למעמד, דבר שעלה להם בגביע, אך אין כל כוונה לפגוע במעמדו של המאמן. ניצחון של הפועל ירושלים יחזיר אותה למקום הראשון, אותו איבדה אתמול לאחר שמכבי תל אביב ניצחה ועברה אותה לאחר זמן רב. בקבוצה מהבירה ממשיכים לחפש אחר שחקן פנים שיחזק את המועדון לקראת פתיחת שלב הבתים השני ביורוקאפ ביום רביעי הבא. השחקן המשמעותי ביותר בבירה העונה הוא בר טימור שרושם בניצחונות 13.1 נקודות, 2.1 שלשות ב-57 אחוזים ו-11.8 נקודות מדד, ובהפסדים רק 4.3 נקודות, 0.7 שלשות ב-18 אחוזים ומדד שלילי של 2 נקודות.

מי שלא ישחק הוא דיאור פישר, שטס היום לארצות הברית בשל מותו הפתאומי של אביו. "אנחנו משתתפים בצערו העמוק", אמרו בירושלים.

ליאור אליהו: "נצטרך להיות אגרסיביים, נחושים ומרוכזים במשך 40 דקות כדי לחזור למסלול הניצחונות".

שחקן הפועל ירושלים, ליאור אליהו. מגד גוזני
רוצה לראות ריכוז במשך כל המשחק. אליהו/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון - הפועל תל אביב

הקבוצה של שרון דרוקר המשיכה ביום רביעי את העונה המצוינת שלה כשגברה על הפועל אילת ותפסה מקום ברבע גמר גביע המדינה, וכל זאת עם שני זרים בלבד. הכתומים קיבלו משחקי שיא מדריל מונרו, שון דאוסון וטוני יאנגר, שמילאו את חסרונו של כריס רייט, ואת העובדה שהצוות המקצועי עדיין לא מצא זר שימלא את החור שהשאיר רומרו אוסבי. רייט שב לאימונים במהלך סוף השבוע לאחר שחש טוב יותר אחרי הניצחון נגד אילת, אך באימון יום שבת הרגיש כאב בכתפו, עזב את האימון ונמצא בספק להתמודדות. בעיר היין יודעים שניצחון על הפועל תל אביב הוא הכרחי כדי לשמר את מעמדם בצמרת הגבוהה, וכדי לעשות זאת יצטרכו לחצות את גבול 80 הנקודות, כפי שעשו ברוב הניצחונות העונה.

"מצפה לנו עוד משחק קשה, אני בטוח שהפועל תל אביב יגיעו רעבים לניצחון", אמר שון דאוסון לקראת המשחק, "אנחנו מקווים שכריס יחזור אלינו במהרה ומאחלים לו בריאות שלמה, אבל הוכחנו לעצמנו שאפשר גם אחרת. נבוא מוכנים לאתגר, נחושים ומאמינים במטרה לנצח".

שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון. קובי אליהו
צופה משחק קשה. דאוסון/קובי אליהו

הפועל תל אביב מגיעה למשחק אחרי ההדחה הכואבת בשמינית גמר הגביע על ידי מכבי קרית גת, ורשמה הפסד חמישי בששת המשחקים האחרונים שלה. למרות היכולת הרעה וביסוס מעמדה בתחתית, יו"ר הקבוצה רמי כהן הצהיר כי מעמדו של המאמן שרון אברהמי בטוח, אך מספר הפסדים נוספים עשויים לשנות את התמונה הזאת. בקבוצה מודעים ליכולת המאכזבת בשבועות האחרונים, ושוקלים לבצע שינוי בסגל, כשבעוד שבועיים צפוי הגארד טיילור באטל להכנס לתקופת מנוחה של שלושה שבועות כדי להתגבר על הפציעה בכתפו, ומי שעשוי לשוב למועדון הוא הפורוורד כריס אוואנס, ששוחרר לאחרונה. המפתח לניצחון של האדומים טמון ביכולת ההגנתית - כששחקניו של אברהמי ספגו 65 נקודות בלבד בניצחונות לעומת 81.5 נקודות בהפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully