וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ניר ביטון כבש את שער הליגה הרביעי שלו במדי סלטיק

הקשר מצא את הרשת מחזור שני ברציפות, כשהעלה את אלופת סקוטלנד ליתרון מול הארטס (42) ובישל לרוגיץ' (70), אבל סלטיק ספגה 2:2 בתוספת הזמן. ביטון עם שבעה שערים בכל המסגרות

שחקני סלטיק חוגגים עם ניר ביטון. רויטרס
סקורר. ניר ביטון מקבל ברכות מהחברים/רויטרס

בזמן שלא מעט שגרירים חזרו ארצה לחופשה במהלך פגרת החורף, ניר ביטון ממשיך לשחק ולעשות חיל בסקוטלנד. קשר נבחרת ישראל כבש הערב (ראשון) את שער הליגה הרביעי שלו העונה והשביעי בכל המסגרות, כשהעלה את סלטיק ליתרון במשחק החוץ מול הארטס, אך זו הצליחה להימנע מהפסד ולהשוות ל-2:2 בתוספת הזמן.

ביטון, שכבש גם במחזור הקודם, קיבל בדקה ה-42 כדור מצוין מקאלום מקגרגור ולא נכשל מול השוער, כשהעביר לרגל ימין וגלגל באלגנטיות אל הרשת. אלא שהשלישית בטבלה איזנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ל-1:1 עם שער של סם ניקולסון. בדקה ה-70 הצליחה סלטיק להשיג יתרון נוסף, במעורבותו של ביטון. מיקאל לוסטיג העביר כדור רוחב מצד ימין, ביטון השתלט וניסה להכין לעצמו מצב בעיטה, אך הכדור הגיע לטום רוגיץ' שבעט לעבר החיבורים וסידר לסלטיק 1:2. גם הפעם ידעה המארחת לחזור, ושוב בתוספת זמן, עם כדור חופשי אדיר של עוסמאן סו בדקה ה-91.

סלטיק נמצאת במקום הראשון בסקוטלנד עם 43 נקודות אחרי 19 משחקים, אחת יותר מאברדין השנייה, לה משחק עודף. הארטס שלישית כאמור עם 33 נקודות מ-19 משחקים.

ניר ביטון שחקן סלטיק כובש שער. רויטרס
באלגנטיות. ניר ביטון כובש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully