וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה בכדורסל: מכבי חיפה תארח את מכבי תל אביב ברבע הגמר

27.12.2015 / 16:10

הגרלת שלב רבע הגמר סידרה מפגשים מעניינים, כשהשתיים שנפגשו בחצי הגמר של העונה שעברה, תפגשנה שוב ברבע הגמר של העונה. מכבי אשדוד תארח את עירוני קרית גת, בני הרצליה את מכבי ראשון לציון והפועל רמת גן/גבעתיים מהלאומית תפגוש את עירוני נס ציונה

קובי אליהו

בווידאו: תקציר המשחק הקודם בין מכבי חיפה למכבי תל אביב

ההגרלה המלאה

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון
מכבי אשדוד - מכבי קרית גת
מכבי חיפה - מכבי תל אביב
הפועל רמת גן/גבעתיים- עירוני נס ציונה

מאיר טפירו, מכבי קרית גת. קובי אליהו
יפגוש עוד אקסית. מאיר טפירו/קובי אליהו

אחרי שהושלמו העולות לרבע גמר גביע המדינה בכדורסל, היום (ראשון) נערכה ההגרלה של שלב זה. הפיינליסטית מהעונה שעברה, הפועל ירושלים והפועל תל אביב, אמנם הודחו כבר בשמינית הגמר, אך עדיין ניתן למצוא מפגשים מעניינים ומרתקים. מכבי חיפה, שהדיחה את הפועל ירושלים בסיבוב הקודם, תפגוש את מכבי תל אביב. דרבי דרומי יתקיים בין מכבי אשדוד לעירוני קרית גת, והנציגה היחידה מהלאומית, הפועל רמת גן/גבעתיים, תארח את עירוני נס ציונה. במשחק נוסף, בני הרצליה תארח את מכבי ראשון לציון.

רבע הגמר ייערך בין ה-9-11 בינואר, חצי הגמר והגמר ייערכו ביד אליהו ב-15 ו-18 לפברואר בהתאמה. מכבי תל אביב היא מחזיקת הגביע בשש השנים האחרונות, ומאחר והפועל ירושלים והפועל אילת כבר הודחו, יהיו בחצי הגמר שלוש קבוצות שלא היו במעמד בעונה שעברה.

גביע המדינה בכדורסל. קובי אליהו
גביע המדינה/קובי אליהו

מכבי חיפה ומכבי תל אביב נפגשו בחצי גמר בעונה שעברה כשהצהובים יצאו עם הכרטיס לגמר, אחרי שחיפה שמטה יתרון בן 5 נקודות, דקה לסיום. העונה נפגשו הקבוצות ביד אליהו, כשמכבי תל אביב השיגה את ניצחונה הגדול ביותר העונה, 63:103. ג'ורדן פראמר בלט בשורות מכבי עם 18 נקודות, ואילו בחיפה הצטיין אלכס צ'וברביץ' עם 14 נקודות ו-7 ריבאונדים.

בני הרצליה ומכבי ראשון לציון ייפגשו ביום חמישי הקרוב, כמעין מפגש מקדים למשחק רבע גמר הגביע ביניהן. שתי הקבוצות נפגשו העונה במחזור הרביעי, כשהרצליה רשמה אז את ניצחון הבכורה שלה העונה 67:84. דרו קרופורד הצטיין בשורות הקבוצה של מיקי גורקה עם 24 נקודות, ואילו מארק ליונס בלט בראשון לציון עם 15 משלו.

מכבי אשדוד ומכבי קרית גת רשומות על המשחק הדרמטי ביותר העונה בליגת העל, שנגמר בניצחון של אשדוד 89:90. במצב של 83:88 לקבוצה של צביקה שרף, פחות מחצי דקה לסיום, הצליחו דווין אוליבר ופול דילייני לקבור שתי שלשות מדהימות, ולתת לקרית גת יתרון נקודה, 4 שניות לסיום. אלא שאשדוד יצאה להתקפה מהירה, דיאנטה גארט חצה את כל המגרש וקלע על הבאזר את סל הניצחון.

הפועל רמת גן/גבעתיים ועירוני נס ציונה לא נפגשו מעולם.

טל ברודי שולף את הפתק של מכבי תל אביב בהגרלת רבע גמר גביע המדינה. קובי אליהו
היה אחראי על הוצאת הכדורים. טל ברודי/קובי אליהו
עמירם הלוי יו"ר איגוד הכדורסל לצד טל ברודי. קובי אליהו
טל ברודי ויו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי/קובי אליהו
תוצאות הגרלת רבע גמר גביע המדינה. קובי אליהו
ההגרלה המלאה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully