וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לליגת העל: אורי קוקיה חתם בעירוני נהריה עד תום העונה

27.12.2015 / 20:42

הפורוורד-סנטר (34, 2.02) עוזב את הפועל רמת גן/גבעתיים ומצטרף בפעם הרביעית בקריירה לקבוצה מעין שרה. רשם העונה 12 נקודות ו-10.1 ריבאונדים למשחק בליגה הלאומית

one

עירוני נהריה החתימה היום את הפורוורד-סנטר אורי קוקיה עד לסיום העונה, כך נודע לוואלה ספורט. השחקן הותיק, שזכה בעונה שעברה באליפות כעוזר המאמן של דני פרנקו בהפועל ירושלים, החזיק בחוזה בהפועל רמת גן/גבעתיים עד המחזור העשירי, ועל אף שאוהדי הקבוצה הצליחו לגייס את הכסף למימון המשך חוזהו, הוא בחר לנצל את סעיף היציאה שלו לליגת העל ויצטרף לסגל של אריק אלפסי בנהריה בעוד שבועיים, כמתחייב בחוזהו ברמת גן/גבעתיים.

אורי קוקיה הפועל רמת גן מול יונתן לוי עירוני רמת גן. קובי אליהו
שוב בנהריה. אורי קוקיה/קובי אליהו

עבור קוקיה (34, 2.02) תהיה זאת קדנציה רביעית בנהריה, אותה העלה לליגת העל, ושיחק במדיה בליגה הראשונה בשתי תקופות שונות באמצע שנות ה-2000. כמו כן שיחק בהפועל גליל עליון, בני השרון, מכבי חיפה (שתי קדנציות), הפועל חולון והפועל ירושלים. ב-2009 הוא זכה עם הפועל חולון בגביע המדינה ונבחר לשחקן המשתפר של העונה בליגת העל. קוקיה היה חלק מנבחרת ישראל באליפות אירופה ב-2011, אבל שותף למשך שתי דקות בלבד בהפסד לצרפת.

בעונת 2013/14 שיחק במכבי חיפה, אך לא היה חלק מרכזי מהקבוצה, ובתום העונה קיבל הצעה מהפועל ירושלים לעבור לעמדת עוזר המאמן של דני פרנקו לצידו של מתן חרוש. אחרי עונה נהדרת, בה זכתה הקבוצה באליפות, החליט השחקן לשוב למגרשים וחתם ברמת גן/גבעתיים לא לפני שבחן מספר הצעות מליגת העל. בעשרה משחקים בליגה הלאומית הוכיח כי לא שכח לשחק ורשם 12 נקודות ו-10.1 ריבאונדים למשחק. בשבוע שעבר עלה עם הקבוצה לרבע גמר גביע המדינה כשקעל 12 נקודות והוסיף 10 ריבאונדים בניצחון הדרמטי על מכבי הוד השרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully