וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב שוקלת להחזיר את כריס אוואנס לתקופה בת כחודש

27.12.2015 / 13:23

טיילור באטל זקוק למנוחה של כ-3-4 שבועות בגלל פציעה טורדנית בכתף, והאדומים לא מוצאים רכז שימלא את מקומו. הפורוורד שהתחיל את העונה באולם הדרייב אין, עשוי לתפוס את משבצת הזר

one

כריס אוואנס שפתח את העונה בהפועל תל אביב ושוחרר לפני כמה שבועות, עשוי לחזור למדים האדומים. הסיבה נעוצה בכך שהרכז של הקבוצה, טיילור באטל, סובל מפציעה טורדנית בכתף וכנראה יושבת לכשלושה שבועות כדי להעניק לו מנוחה לקראת שלבי ההכרעה של העונה. הפועל תל אביב כבר ביצעה שניים מתוך ארבעת החילופים המותרים במצבת הזרים ואחרי בחינה של השוק, לא נמצא רכז מתאים שיתפוס את מקומו של באטל בזמן ההיעדרות שלו.

אוואנס עדיין לא מצא קבוצה אחרת והוא מקבל משכורת מהפועל תל אביב – דבר שגרם להעלאת האפשרות להשיבו לסגל. האמריקאי בן ה-25 היה הקלע הבולט של האדומים עם 17.1 נקודות למשחק, אליהן הוסיף 4.7 ריבאונדים, אבל הוא שוחרר בגלל מה שהוגדר כ"חוסר יכולת להתחבר לקבוצה". בהפועל לא הכחישו כי היו לשחקן בעיות בכל הקשור לחדר ההלבשה, אך סרבו לפרט מעבר לכך.

במקביל, בקבוצה יודעים כי התקופה הקרובה תהיה חשובה מאוד אם ברצונם לצאת מתחתית הטבלה ולהתקרב לאזור הפלייאוף. האדומים יתארחו מחר (שני) אצל מכבי ראשון לציון, שעשויה להופיע למשחק שלישי ברציפות עם שני זרים בלבד (כריס רייט בספק גדול). לאחר מכן תצא הקבוצה של שרון אברהמי למשחק חוץ בנהריה ותארח את מכבי חיפה והפועל אילת.

כריס אוואנס שחקן הפועל תל אביב (אמצע) מול איזייה סוואן, ווילי וורקמן. לירון מולדובן
היה מלך הסלים של האדומים עד שנחתך. אוואנס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully