וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה וקרית שמונה מנהלות מגעים לטרייד, קאזאן מתעניינת במישנקו

27.12.2015 / 9:06

מנגה, אוסטוינד ודילמוני, עשוים לעשות את דרכם לנתניה, בעוד בארי יעבור לקרית שמונה. הקבוצה הרוסית תעביר מיליון יורו על הבלם האוקראיני? שני חלוצים ינחתו למבחנים אצל עטר

one

מכבי נתניה ועירוני קרית שמונה מנהלות מגעים לקראת עסקה גדולה עם פתיחת חלון ההעברות, כאשר דויד מנגה, חן דילמוני ואור אוסטוינד יעברו לנתניה, תמורת חמזה בארי ואולי גם ירין חסן. בנתניה לא רוצים לשחרר את חסן ועומדים על כך שהשלושה יעברו אליהם תמורת בארי שמבוקש מאוד בקבוצה מהצפון. השיחות החלו בשבוע שעבר ויימשכו גם השבוע, אך חשוב לומר שהדברים בכל מקרה יהיו תלויים בהסכמת השחקנים לעבור.

סוכנו של הבלם האוקראיני אנדריי מישנקו, סיפר לאנשי הקבוצה שרובין קאזאן מביעה בו עניין רב. לטענת הסוכן, נתניה תוכל לקבל עבורו כמיליון יורו, אך בגלל עונש שמוטל על הקבוצה הרוסית, היא תוכל להעביר את הסכום רק בקיץ ולא בינואר. בנתניה הבהירו לסוכן שיביא הצעה רשמית ואחרי זה אפשר יהיה לדון בה.

לאחר הסיכום על התרת חוזהו של מומודו סיסאיי, נתניה תנחית שני חלוצים להתרשמות. מדובר בחלוץ הברזילאי טיאגו פריירה ובחלוץ המולדבי ניקולאה מילינצ'אנו. שני השחקנים שיחקו בעבר עם קפטן הקבוצה רומאריו פירס ברומניה והוא המליץ עליהם בפני ראשי הקבוצה. מילינצ'אנו (23) שיחק העונה עם טוטו תמוז בפטרולול פלוישט, אבל קיבל 89 דקות בלבד מתחילת העונה. הם אמורים לנחות עד אמצע השבוע והם ייבחנו במספר אימונים.

אור אוסטווינד הפועל חיפה חוגג עם המאמן ראובן עטר. אדריאן הרבשטיין
יתאחדו בנתניה? עטר ואוסטוינד/אדריאן הרבשטיין

באגף הישראלים, היום אמורה להיסגר העברתו של איציק כהן מבית"ר ירושלים. במסגרת העסקה, נתניה תשלם לבית"ר ירושלים 90 אלף דולר והקבוצה מהבירה תקבל 50 אחוז ממכירה עתידית שלו אם תהיה כזו. הכסף אמור לעבור רק בקיץ. בנתניה עדיין לא מוותרים על עוז ראלי, אף שבני יהודה מערימה קשיים על השאלה שלו ממכבי תל אביב לנתניה.

גם מגן הפועל תל אביב שמואל שיימן עשוי לסכם השבוע, אבל הדברים תלויים בהתפתחות הטרייד עם קרית שמונה שאמור לכלול את דילמוני. שחקן נוסף שמעניין את נתניה הוא סיראז' נסאר, שכבש אתמול את שער השוויון של הפועל תל אביב נגד נתניה (1:1). יחד עם זאת, לא בטוח שהאדומים יסכיו לשחרר אותו. מנגד, רומאריו פירס נמצא על הכוונת של כמה קבוצות בליגת העל.

היו"ר דורון אוסידון והמאמן ראובן עטר עברו אתמול בין השחקנים בסיום המשחק, לחצו ידיים ועודדו. מי שהיה מכונס בתוך עצמו היה השוער ברק לוי, שהרגיש שהוא היה יכול היה למנוע את השער שכבש נסאר בכדור חופשי.

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה והפועל תל אביב נפרדו ב-1:1

לכתבה המלאה
שחקן נבחרת מולדובה, ניקולאה מילינצ'אנו. AP
ינסה להרשים. ניקולאה מילינצ'אנו משמאל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully