וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי נגד הורדת מספר המתאזרחים: "זה נוגד את חוקי המדינה"

27.12.2015 / 8:37

יו"ר מכבי תל אביב מתנגד נחרצות ליוזמת המנהלת: "לא ייתכן שזה קביל, זה יפגע בכולם". גורמים מלינים על השילוב בין רוצ'סטי לפארמר ומחמיאים לז'אן טבק: "הוא לא מוותר לשחקנים על שום דבר"

one

מכבי תל אביב השיגה אמש (שבת) ניצחון שמיני ברציפות, לאחר שדילגה בקלילות מעל בני הרצליה עם ניצחון 74:102. מכבי שיחקה ללא ג'ורדן פארמר, בריאן רנדל החולה ודגן יבזורי הפצוע, אולם לא התקשתה על אף הסגל החסר. בקבוצה הביעו שביעות רצון מ"השיפור הבולט והמתמשך ביכולת הקבוצה" כהגדרתם, והיו מרוצים מכך ששישה שחקנים קלעו בדו ספרתי.

"טבק מאמן את השחקנים ולא מוותר להם על שום דבר. יש לו מוסר עבודה גבוה", החמיא גורם בקבוצה למאמן. ג'ורדן פארמר צפוי לשוב ארצה מארצות הברית רק בעוד שלושה ימים, משום שהפרוצדורה סביב הפריצה לביתו שבלאס ווגאס בתקופה החגים מעכבת במספר ימים את חזרתו. בשיחות פנימיות שוחחו לאחרונה על השילוב בין פארמר ורוצ'סטי ועל הטעויות בבניית הקבוצה, בעיקר בנוגע לציוות בין שני השחקנים.

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מקבל מחמאות. טבק/ברני ארדוב

המאמן ז'אן טבק הודה אמש לאחר המשחק: "קשה לשמור על אותה רמת אינטנסיביות כשאתה כבר מוביל בפער גדול ויש ירידת מתח, אבל לפעמים מדובר בצ'אנס לעבוד על כל מיני דברים שאני רוצה. אנחנו בתהליך התקדמות, אבל יש עוד מה לשפר. אי אפשר לבקש משחק מושלם מהשחקנים, בטח לא בסגל חסר כמו שהיה לנו", אמר והבטיח כי יעניק לשחקנים יום חופש.

טרבור אמבקווה סיכם את המשחק: "שיחקנו טוב, עשינו את העבודה. בני הרצליה היא קבוצה שקל להתמודד מולה, אבל רצינו להציג משחק טוב מול האוהדים שלנו לאחר שלא שיחקנו כאן המון זמן. השגנו שמונה ניצחונות רצופים. יש לנו עוד במה להשתפר כקבוצה, אנחנו עדיין מאבדים כדורים, עדיין מבצעים טעויות, אבל אנחנו במגמת שיפור וכולם מקווים שנמשיך ברצף".

על טבק אמר השחקן: "ז'אן טבק תמיד שואף שנשתפר ולא מסתפק בבינוניות, אני בטוח שבאימוני הווידאו הקרובים הוא יעיר לנו על טעויות גם מהמשחק שלנו מול בני הרצליה. הוא דורש שלמות וזה טוב כמאמן ולקבוצה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה 74:102 את בני הרצליה

לכתבה המלאה
דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הולכים ומשתפרים. דווין סמית'/ברני ארדוב

איתי שגב הוסיף: "אולי אתם חושבים לפי היתרון שלנו והתוצאות המשחק שהמשחק היה קל וזה לא היה מאמץ גדול מבחינתנו, אבל זה לא כך. הרגשנו טוב על המגרש, בטח כשמנצחים ביתרון גבוה, שמרנו מצוין ונראינו טוב, בעיקר במחצית הראשונה. אני מבסוט. זו לא תוצאה מכך שיש לנו פחות משחקים, זה גם לא נכון. היה לנו משחק בשבוע שעבר מול הגליל, חד משמעית אין ירידה בכמות המשחקים".

שגב הסביר את השיפור ביכולת: "אנחנו מרגישים שיפור. המאמנים מציגים לנו וידאו אחרי משחקים ומראים עד כמה אפשר להתקדם במה שאנו עושים. כשהמאמן הגיע לקבוצה הוא שוחח איתנו על חשיבות האגרסיביות ועל טעויות שעשינו בהגנה. יש שיפור ואפשר לראות את זה, אנחנו משחקים אגרסיבי מאוד, רק שימשיך ככה".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי. יוסי ציפקיס
מתנגד נחרצות. מזרחי/יוסי ציפקיס

בתוך כך, במכבי תל אביב מגיבים לתקנה החדשה שהמנהלת מנסה להעביר. לפני שבוע החליטה ועדת המנהלת להמליץ לדירקטוריון מנהלת הליגה שמספר המתאזרחים בליגת העל יירד בשנתיים הקרובות למתאזרח אחד.

על פי הניסוח המסתמן יירד בעונה הבאה מספר המתאזרחים בליגת העל לשניים, ובשנה לאחר מכן למתאזרח אחד בלבד, כשקבוצה תוכל להחזיק יותר מתאזרחים, אם החוזה שלהם נחתם לפני שהחוק נוסח. ההמלצה עוד צריכה לעבור את אישור דירקטוריון המנהלת, כשהמכשול העיקרי צפוי להגיע מכיוון הייעוץ המשפטי, שכן אין לדעת האם הגבלת מתאזרחים מתיישבת בצורה מקובלת עם חוקי מדינת ישראל.

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי התנגד באותה ישיבה להצעה זו. מזרחי התייחס לנושא בשיחה עם וואלה! ספורט: "זו המלצה שמנוגדת לחוקי המדינה. יש במדינה חוק שנקרא חוק השבות. אין להפלות בין אזרח לאזרח, זאת המלצה פסולה לחלוטין".

לשאלה האם ההמלצה נועדה בכדי לפגוע במכבי תל אביב, השיב היו"ר: "מה שברור כרגע לגמרי שזה נגד חוקי מדינת ישראל, היום זה פוגע במישהו כזה ומחר במישהו אחר. זה דבר שלא ייתכן. זו לא המלצה שיכולה להתקבל בניגוד לחוקי המדינה".

מזרחי אף הבהיר כי כל משחקי הקבוצה ביורוקאפ ייערכו ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully