וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הובסה 105:76 בפורטלנד וספגה הפסד שני ברציפות

תצוגה איומה לקאבס: הבלייזרס נטולי דמיאן לילארד חגגו מול הקבוצה המותשת של דיוויד בלאט, שנפלה מהרגליים במשחקה השלישי בארבעת הלילות האחרונים, בדרך להפסד שני ברציפות. 13 ללאב

אימג'בנק GettyImages
מו וויליאמס, קליבלנד קאבלירס, מול סי ג'יי מקולום, פורטלנד בלייזרס. AP
לא התאוששו מחג המולד. מו וויליאמס/AP

התפרקות. אין מילה אחרת לתאר את התבוסה שחטפה הלילה (בין שבת לראשון) קליבלנד במשחק החוץ מול פורטלנד, בו הפסידה ב-29 הפרש, 76:105. לקאבס אמנם היו נסיבות מקלות בהתחשב בעובדה ששיחקו משחק שלישי בארבע לילות, אבל להשפלה כזו אף אחד לא ציפה, וגם ירידת המתח שאחרי המשחק הגדול מול גולדן סטייט לא אמורה להוות תירוץ. בטח לא כשהכוכב הגדול של היריבה, דמיאן לילארד, אפילו לא משותף.

מאזן: 9:19

המשחק הבא: מול פיניקס בחוץ, בלילה בין שני לשלישי

מדד הטריו: קיירי אירווינג המתאושש מפציעה לא שותף, אבל חבריו לשלישייה לא הצליחו לחפות עליו. לברון ג'יימס סיים לילה חלש מאוד עם 12 נקודות (4 מ-13 מהשדה) ב-26 דקות, החטיא את ארבע הזריקות הראשונות שלו והשווה את השיא השלילי בנקודות העונה. קווין לאב סיים עם 13 (4 מ-9 מהשדה, ו-5 ריבאונדים ב-20 דקות.

לברון ג'יימס, קליבלנד קאבלירס. AP
4 מ-13 מהשדה. לברון ג'יימס/AP

הפתיחה של הקאבס הייתה איומה. הבלייזרס, שהגיעו למשחק עם רצף של שישה הפסדים, עלו ככל העולה על רוחם ועלו ליתרון 12:23 בתום הרבע הראשון, כשאלן קראב וסי ג'יי מקולום מהתלים בהגנה הלא קיימת של קליבלנד. דיוויד בלאט ניסה להעיר את השחקנים והחל להכניס שחקנים מעומק הספסל ברבע השני, אבל החגיגה של הביתיים נמשכה למרות ניסיונות של מתיו דלבדובה להחזיר את האורחים לעניינים. ההפרש הלך וגדל והגיעו בשיאו ל-29 שש דקות למחצית, יתרון שנשמר עד ההפסקה.

גם הרבע השלישי לא הביא שום בשורה לקליבלנד, שנראתה לא רק עייפה, אלא גם חסרת חשק. אל פארוק אמינו קבע יתרון 32 לבלייזרס בתחילת המחצית השנייה והקאבס נראו בדרך לתבוסה הגדולה בתולדותיהם, אבל כמה דקות לא רעות של ג'ארד קנינגהאם ורחמים מטרי סטוטס גרמו לירידה קלה בהפרש, בדרך ל-76:105 בסיום.

אז עד כמה זה נוראי היה המשחק של הקאבס? הם הצליחו לסיים עם 36% אחוז מהשדה, רשמו מספר איבודים (20) כמעט זהה למספר האסיסטים (21), ורשמו גם את הרבע הגרוע ביותר שלהם העונה, בו קלעו 12 נקודות בלבד. קווין לאב סיים כקלע הבולט עם 13 בלבד, כשלברון מקבל מנוחה ממושכת לאורך כך הרבע הרביעי ומסיים עם 12 בלבד. מתיו דלבדובה סיים עם 10 ו-6 אסיסטים והיה נקודת האור היחידה אצל הקאבס. מנגד, אלן קראב סיים עם 26 (שיא קריירה) וסי ג'יי מקולום הוסיף 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully