וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל: "לא צריך לחכות שיפטרו אותי, אני יכול לעשות את זה בעצמי"

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד נשמע מתוסכל אחרי ההפסד הרביעי ברציפות, 2:0 לסטוק סיטי, ורומז שעשוי להתפטר. דווייט יורק: "כאב לצפות במשחק הזה". קאריק: "אנחנו בריצה איומה". וגם: הציוץ המוזר שחזה את הנפילה

אוהד עם כובע של תרנגול הודו ועליו תמונה של לואי ואן חאל מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
אוהדת מסתלבטת על ואן חאל/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד רשמה הערב (שבת) הפסד ליגה שלישי ברציפות והפסד רביעי ברציפות בכל המסגרות אחרי שהפסידה 2:0 לסטוק סיטי בבריטניה סטאדיום. השדים האדומים שוב נראו רע ועושה רושם שמעמדו של המנג'ר לואי ואן חאל ממשיך להתערער.

* זו הפעם הראשונה שמנצ'סטר יונייטד מפסידה בארבעה משחקים ברציפות בכל המסגרות, מאז 2001.

* זו הפעם הראשונה בה מנצ'סטר יונייטד מפסידה בארבעה משחקים ברציפות בכל המסגרות ובמסגרת אותה עונה מאז אוקטובר-נובמבר 1961.

* זו הפעם השנייה ב-2015 בה מנצ'סטר יונייטד רושמת שלושה הפסדי ליגה ברציפות. לפני העונה הנוכחית, זה קרה לה רק שלוש פעמים אי פעם בפרמיירליג.

* הפעם האחרונה בה מנצ'סטר יונייטד וליברפול סיימו את העונה מחוץ לטופ 4 באנגליה הייתה ב-1980/1.

דיילי בלינד שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
כך יונייטד כולה נראתה היום. דיילי בלינד/רויטרס

לואי ואן חאל אמר לאחר המשחק: "הלחץ הוא נושא משמעותי אצלנו. אני מנסה לעשות הכול, אבל הלחץ הולך וגובר בכל משחק, ואנחנו צריכים לפתור את הבעיה הזו. זה קשה יותר כי אני חלק מארבעת ההפסדים האלה, אז אנשים מסתכלים עליי. אני חייב להתמודד עם זה, אבל מה שיותר חשוב הוא שהשחקנים יתמודדו עם זה כי הם חייבים לשחק טוב יותר. אתם לא הבנתם את המסר שלי. המסר שלי לתקשורת היה שהיא אומרת וכותבת דברים שלא קשורים למה שקורה במנצ'סטר יונייטד, זו הייתה ההודעה שלי, לא שאני פגוע כי אני רגיל לזה. אנחנו במצב לא נוח עכשיו, אחרי ארבעה הפסדים ברציפות, אז צריך לחכות ולראות".

ואן חאל נשאל אם קיבל מההנהלה גיבוי, וענה: "אני גם יכול להתפטר בעצמי. זה משהו שאני משוחח עליו עם אד וודוורד בעצמי, לא איתכם. לא תמיד המועדון חייב לפטר או להעיף אותי. לפעמים אני עושה את זה בעצמי. אני זה שרוצה לדבר קודם עם ההנהלה שלי והצוות, לא איתכם".

המנג'ר ההולנדי התייחס לשאלה מדוע לא העלה את ויין רוני בהרכב ואמר: "אני תמיד נשאר נאמן לשחקנים שלי. אני רואה איך הם עובדים באימונים, אז הם רוצים להופיע כמו שצריך, אבל הנסיבות הן גם קשות, לא רק הנסיבות עם הרוח. הלחץ לא נותן לשחקנים שלי לשחק כדורגל כמו שצריך. במחצית השנייה הם היו בעמדת הפסד ובפיגור ורק אז היו יכולים לעשות הכול כמו שצריך".

"זה היה כואב, לצפות במנצ'סטר יונייטד", אמר לאחר המשחק חלוץ יונייטד לשעבר דווייט יורק, "הרגשתי שלקבוצה חסר ביטחון. אין שום ניצוץ בקבוצה. אני מסתכל על הספסל כדי לראות אם מישהו יכול לעלות משם חוץ מוויין רוני, שיכול להביא משהו, שמוסיף משהו לקבוצה. נראה שחסרים להם שחקנים בכל עמדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לחץ כבד. ואן חאל/רויטרס

מייקל קאריק הוסיף: "היה משחק קשה. ספגנו את השער המוקדם וסטוק זה מקום קשה להגיע אליו. להתחיל בפיגור 2:0, זה קשה מאוד. היו לנו מצבים במחצית השנייה, אבל לא הצלחנו לכבוש. זה יום קשה. אנחנו בריצה איומה, זו הרגשה איומה. אין לי מה להגיד, קשה מאוד לקבל את זה. אנחנו לא משחקים טוב מספיק. אנחנו לוקחים אחריות על זה. מנצ'סטר יונייטד זה מועדון מיוחד וזו פריבילגיה לשחק בו, אנחנו צריכים להיראות טוב יותר. יש לנו משחק ביום שני ונצטרך להגיע מוכנים אליו.

"אנחנו במצב רע, אני מסתכל על עצמי ובודק איפה אני יכול להשתפר, כולם צריכים לעשות את זה. אנחנו צריכים להישאר ביחד ולהתחיל לנצח. אפשר להאשים כל אחד במצב הזה, כמועדון, כמנג'ר וכקבוצה, אנחנו צריכים לקחת אחריות על זה והדרך היחידה לצאת מזה היא להמשיך לעבוד קשה, להישאר ביחד ולהתחיל לנצח".

ריו פרדיננד מעביר ביקורת

ומה תגידו על זה? הציוץ המוזר שעלה חמישה ימים לפני המשחק

איך הוא חזה את הכובשים? ומה זה אומר על עתידו של המאמן?

העיתונאי הספרדי פיפי אסטרדה חוזה: מוריניו ימונה למאמן יונייטד בשבוע הבא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully