וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב כבש ובישל לראשונה העונה בניצחון קלאב ברוז'

הקשר שחזר מפציעה השלים לראשונה העונה 90 דקות, הכין את השני והבקיע בעצמו את הרביעי ב-1:4 על קורטרייק. 90 דקות לבירם כיאל ו-68 דקות לחמד ב-0:0 של ברייטון מול ברנטפורד. 13 דקות לסייף בהפסד גנט

שחקן קלאב ברוז', ליאור רפאלוב. GettyImages
נפרד מ-2015 עם שער. ליאור רפאלוב/GettyImages

ליאור רפאלוב כבש הערב (שבת) את שער הבכורה שלו לעונת 2015/16, כשחתם את התוצאה ב-1:4 של קלאב ברוז' בחוץ על קורטרייק. קשר נבחרת ישראל, שחזר לאחרונה מפציעה שהשביתה אותו מאז פתיחת העונה, השלים לראשונה 90 דקות ולפני השער גם בישל בדקה ה-64 בצורה נהדרת מצד ימין להאנס ונאקן שנגח בקשת פנימה והעלה את ברוז' ל-1:2. עבדולאי דיאבי כבש את השלישי בדקה ה-81, ובחלוף שלוש דקות התכבד רפאלוב בשער האחרון שהקפיץ את קבוצתו לפחות זמנית למקום השני כשדחק מקרוב אחרי הדיפה של השוער.

* מישהו זוכר את פתיחת העונה המסחררת של ברייטון? השחפים, שהוליכו במשך תקופה ארוכה את טבלת הצ'מפיונשיפ, סיימו היום (שבת) את משחק החוץ שלהם מול ברנטפורד ב-0:0 ורשמו משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון. תומר חמד, שהוחלף בדקה ה-68, ובירם כיאל פתחו בהרכב.

* קני סייף עלה לשחק בדקה ה-77 בהפסד גנט 2:0 למכלן. רמי גרשון הפצוע וחאתם עאבד אלחמיד שחזר מפציעה לא היו בסגל. מוחמד גדיר לא היה בסגל של לוקרן ב-2:3 על בוורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully