וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יוקאנוביץ' אמור לעמוד על הקווים, קהת על הכוונת

26.12.2015 / 11:02

הסרבי ינהל ככל הנראה את המשחק מול קרית שמונה (א', 20:55, ערוץ 1). בסביבתו טוענים שלא הציב לצהובים אולטימטום. ראדוניץ' עשוי לפתוח. קרויף רוצה להחזיר את קשר אוסטריה וינה

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: שניר דבוש

בווידאו: מסיבת העיתונאים של יוקאנוביץ' השבוע

סלבישה יוקאנוביץ' אמור לעמוד מחר (ראשון, 20:55, ערוץ 1) על הקווים מול קרית שמונה, אחרי שהבוקר הגיע לאימון המסכם של מכבי תל אביב בקרית שלום. המאמן הסרבי ועוזריו התנהלו הבוקר כרגיל מול השחקנים ואחרי אסיפת וידאו על קרית שמונה הוציאו את הקבוצה לאימון המסכם.

במכבי רוצים לשוב למסלול הניצחונות ומקווים שכל ההמולה סביב עתידו של סלבישה יוקאנוביץ' לא תשפיע לרעה על השחקנים, שחלקם מתבטאים בפורומים כאלה ואחרים, על כך שהיו רוצים כבר לסיים את הסאגה הזו ולדעת אם הסרבי ממשיך איתם הלאה. במועדון עדיין מטילים איפול מוחלט על אפשרות מעברו של המאמן לפולהאם ונראה כי החלטה סופית בעניין תתקבל בכפוף למו"מ הכספי שעדיין נמשך ולחיפושים של ג'ורדי קרויף אחר מאמן חלופי. בסביבתו של יוקאנוביץ' ממשיכים לטעון כי הוא מעולם לא דחק במכבי תל אביב לשחרר אותו ומעולם לא הציב אולטימטום כדי שמכבי לא תעמוד בדרכו. "הוא קיבל הצעה והשאיר למכבי ולפולהאם לדון בה", נטען.

בינתיים, במכבי תל אביב מנסים להחזיר בחלון ההעברות הקרוב את אחד הישראלים שמשחקים בחו"ל. שמו של רועי קהת, קשרה של אוסטריה וינה, עלה שוב ונמצא גבוה ברשימת הרכש של ג'ורדי קרויף. האלופה כבר מחזרת אחריו במרץ ומוכנה להשקיע לא מעט בקשר שגדל במחלקת הנוער של המועדון, השתחרר מהקבוצה לאחר בוררות וכמעט חזר אליה בקיץ האחרון.

מאמן מכבי תל אביב סלבישה יוקאנוביץ'. יוסי ציפקיס
משחק פרידה? יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

באשר להרכב שיעלה מחר הסרבי, נראה כי הוא שוקל לבצע מספר שינויים ביחס לזה שפתח מול הפועל באר שבע במחזור הקודם. דיאן ראדוניץ', שבילה את שני המשחקים על הספסל אך לא זכה לדקת משחק אחת, אמור לקבל בוודאות דקות ואולי אף לפתוח בהרכב. החלוץ הקרואטי נראה טוב באימונים וכבר למעלה מחודש לא מתלונן על אותה בעיה ממנה סבל ושבעטיה היה אמור לעבור ניתוח. באלופה עוד לא בטוחים שהפציעות מאחוריו אבל כדי לקבל החלטה סופית אם להביא חלוץ אחר במקומו, יעניקו לו הזדמנויות על כר הדשא ונראה שהן יתחילו כבר מחר. אגב, את הופעת הבכורה שלו עשה ראדוניץ' מול קרית שמונה בסיבוב הקודם אחרי שנכנס כמחליף והציג יכולת טובה. אחר כך הגיע המשחק מול צ'לסי בלונדון ואחריו הפציעה הארוכה.

טל בן חיים החלוץ לא יהיה בסגל למשחק מחר מול עירוני קרית שמונה בגלל צבירת כרטיסים צהובים. מסתבר שהכרטיס הצהוב שספג השחקן במשחק הסופרקאפ בתחילת העונה, נספר ונחשב והוא יחסר מחר. מהאימון הבוקר נעדרו שלומי אזולאי ואבי ריקן: אזולאי סוחב מתיחה בשריר עוד מהמשחק מול בני סכנין, ריקן נפצע אתמול באימון וכנראה לא יהיה בסגל.

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, טל בן חיים, עומרי בן הרוש, גל אלברמן, ניקולה מיטרוביץ', דור פרץ, גילי ורמוט, ערן זהבי, דיאן ראדוניץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully