וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתונים המחרידים של כריסטיאנו רונאלדו העונה בליגה

הפורטוגלי, לו יש רק 12 שערים העונה, בעט לשער 105 פעמים, הרבה יותר מכל שחקן אחר בליגה הספרדית. השניים שאחריו, סוארס וניימאר, בעטו יחדיו כמעט כמוהו וכבשו יותר. גם מסי לא מרשים, אך שיחק הרבה פחות משלושתם

one

בווידאו: תקציר ה-2:10 של ריאל על ראיו

עם בואו של חג המולד, הליגה הספרדית יצאה לפגרה בסוף השבוע הזה, מה שעוזר לריאל מדריד לנוח לקראת המשחק הבא שלה נגד ריאל סוסיאדד ביום רביעי. למרות העשירייה המרשימה שכבשה לרשת של ראיו וייקאנו במחזור הקודם ועצם היותה הכובשת המצטיינת בליגה עם 42 שערים, מסתבר שדווקא בכל מה שקשור לדיוק, שחקני הבלאנקוס הם לא מהמובילים בליגה.

על פי נתונים שאסף עיתון ה'אס', כריסטיאנו רונאלדו למשל, בעט העונה 105 פעמים לשער וכבש רק 12 שערים. מספר הבעיטות הזה כמעט שווה לזה של לואיס סוארס (55) וניימאר (52) גם יחד, כשלאוגורוואי יש 13 שערים ולברזילאי יש 14. הנתון הזה מעיד על כך שרונאלדו זקוק לתשע בעיטות על מנת להבקיע, כשסוארס וניימאר זקוקים לכארבע בלבד. שחקני ריאל מדריד אחרים, גם כן לא מתברכים במספרים טובים, כשקארים בנזמה בעט 37 פעמים לשער (11 שערים) וגארת' בייל בעט 39 פעמים (שמונה שערים).

אם מסתכלים על המספרים של ליאונל מסי, הרי שגם הוא לא מציג מספרים מרשימים, עם 53 בעיטות וחמישה שערים, אך חשוב לזכור שהוא שיחק בסך הכל עשרה משחקים העונה (703 דקות), כשהפורטוגלי שיחק 1440 דקות. מי שמשלימים את חמשת המקומות בצמרת הבועטים הם אריץ אדוריץ מבילבאו ונוליטו מסלטה ויגו, עם 51 בעיטות כל אחד.

כריסטיאנו רונאלדו גארת' בייל ריאל מדריד. AP
נתונים איומים. רונאלדו ובייל/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully