וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוסקר גרסיה יוצג בזלצבורג ביום שני, דרש להשאיר את סוריאנו"

ה"ספורט" הקטאלני מדווח כי מוליכת הליגה האוסטרית, במדיה משחק עומר דמארי, תציג את גרסיה בשבוע הבא. הוא יחתום על חוזה לשנתיים ויזכה לשמור על הכוכב הגדול, בו התעניינה ברצלונה

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה. קובי אליהו
בדרך לאוסטריה. גרסיה/קובי אליהו

לאחר שאתמול (חמישי) כבר נפוצו דיווחים לפיהם מאמן מכבי תל אביב לשעבר, אוסקר גרסיה, מצטרף לרד בול זלצבורג האוסטרית, היום פורסמו בתקשורת הקטאלנית פרטים נוספים על העסקה.

על פי העיתון "ספורט", גרסיה יחתום בזלצבורג, קבוצתו של חלוץ נבחרת ישראל עומר דמארי, ביום שני הקרוב ויוצג, זאת לאחר כמה חודשים של משא ומתן. החוזה שלו יהיה לשנתיים.

עוד מתברר כי גרסיה ביקש מהנהלת המועדון לשמור את כוכב הקבוצה, ג'ונתן סוריאנו, יליד קטאלוניה בעצמו, שמאז שהצטרף לזלצבורג מברצלונה ב-2012, כבש 149 שערים ב-165 הופעות בכל המסגרות. לא מעט קבוצות, כולל ברצלונה, התעניינו לאחרונה בסוריאנו לקראת חלון ההעברות של ינואר, אולם אוסקר הציב את השארתו כדרישה בפני הנהלת המועדון. לסוריאנו אין סעיף יציאה וזלצבורג תכננה למכור אותו רק תמורת סכום מכובד ביותר, אולם לא בטוח שתעשה אפילו את זה כעת.

אחרי 20 מחזורים, זלצבורג במקום הראשון בטבלה עם 37 נקודות, שתיים יותר מאוסטריה וינה. עבור גרסיה זו תהיה המשרה הראשונה מאז עזב את ווטפורד אחרי פחות מחודש בתפקיד, בספטמבר שעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully