וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ היומי לליגת החלומות: לכו על האקס פקטור

25.12.2015 / 15:45

כלל חשוב בתורת הפנטזי - מפגשים בין שחקנים לאקסיות יולידו תצוגות שיא שלהם, בעיקר כשהם מארחים. ג'יימי ארנולד, דונטה סמית', תומאס הרטל ואפילו מרקז היינס יודעים זאת היטב וכבר חגגו נגד קבוצותיהם לשעבר

שחקן הפועל חולון ג'יימי ארנולד. ברני ארדוב
חוגג סדרתי על האקסית. ארנולד/ברני ארדוב

דונטה סמית' הוא לא רק הזר היחיד שזכה בשתי אליפויות ישראל (בלי מכבי תל אביב), הוא גם אחד משחקני הפנטזי שהפכו לאגדות בחייהם. אין עוד "פצצת מדד" כמו הפורוורד הנפלא של הפועל ירושלים; ובכל זאת - נתון אחד מעניין ביחס אליו. מאז נחת בעיר הבירה, הוא חצה פעמיים את גבול ה-40 במדד המשוקלל. שלא במקרה, זה קרה נגד אותה יריבה.

47 נקודות מדד בעונה שעברה, 42 לא מזמן – ושתי תצוגות השיא האלה נרשמו מול מכבי חיפה, הקבוצה שהביאה את סמית' לארץ ושבמדיה הוא זכה באליפות הראשונה שלו. והנה כלל חשוב בתורת ליגת החלומות: מפגשים בין שחקנים לאקסיות יולידו לא פעם תצוגות שיא שלהם. בעיקר במגרש הביתי של השחקן.

הטיפ הראשון: היזהרו מסקוררים נטולי פחד

מרקיז היינס ססארי. קובי אליהו
רדף את מכבי. היינס/קובי אליהו

תסתכלו על ג'יימי ארנולד, שאת המילניום שעבר סגר בהפועל גליל עליון, ושחזר לארץ כעבור שש שנים. ארבע פעמים הוא אירח את האקסית הצפונית במדי מכבי תל אביב, ירושלים והפועל חולון, והמדדים שלו היו לא פחות ממדהימים: 48, 24, 32 ו-32.

התופעה חוצה גבולות ומוכרת היטב גם לחובבי הכדורסל האירופי. זה לא רק מרקז היינס, מהזרים המושמצים בתולדות הענף כאן בארץ, שלא מזמן הדהים עם שיאי קריירה של 26 נקודות ומדד 30 נגד מכבי תל אביב.

הנה, לדוגמה, תומאס הרטל מאנאדולו אפס. באמצע העונה שעברה הוא עבר מוויטוריה לאיסטנבול, ורצה הגורל שבמשחקו הראשון במדי הבאסקים הוא יתמודד נגד האקסית הטרייה. הוא לא שיחק הרבה וסיים עם מדד שלילי (4-), אבל מאז פגש אותה שלוש פעמים נוספות: 17 נקודות ומדד 20 במשחק השני, 26 נקודות ומדד 27 בשלישי, 25 נקודות ומדד 32 ברביעי.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
תומאס הרטל שחקן אנאדולו אפס. GettyImages
יפגוש את האקסית. הרטל/GettyImages

תשאלו את מאיר טפירו, ותזכרו את מה שהוא עשה אתמול בגביע המדינה לאקסית המיתולוגית שלו, הפועל תל אביב, עם סל ניצחון אדיר.

לכן, לפני שאתם בוחרים שחקן, או לפני שתבצעו את שלושת החילופים שלכם בין המחזורים, קחו גם את השיקול הזה בחשבון.

רגע לפני כניסת השבת, שימו לב: במחזור הפתיחה של ליגת החלומות, שייערך ביום חמישי הקרוב, לא ייכלל המשחק בין מכבי חיפה למכבי קרית גת. אל תיקחו שחקנים משתי הקבוצות הללו.

הצטרפו לפנטזי של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully