וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ היומי לבניית קבוצות פנטזי: היזהרו מסקוררים נטולי פחד

24.12.2015 / 17:56

בימים הקרובים, עד שתיפתח עונת 2015/16 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת הליגה, בשיתוף וואלה! ספורט, אהרל'ה ויסברג ייתן לכם כמה טיפים בבניית הקבוצות שלכם. הטיפ הראשון בפנים

איזייה סוואן שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
היזהרו משחקנים כמותו. סוואן/לירון מולדובן

זה יקרה בעוד שבוע בדיוק, ב-31 בדצמבר, לקראת השעה 22:30. המשחק בין מכבי תל אביב להפועל חולון יגיע לשניות הסיום שלו. טיילור רוצ'סטי יחטיא זריקת עונשין (הפעם לא בכוונה) ואז ייקח וויל קלייבורן את הריבאונד, ירוץ עם הכדור, יצלוף שלשה ויוסיף נקודת בונוס מהקו. המוני בית ישראל יקפצו ולא יידעו את נפשם מרוב אושר. לא בגלל שזה הסל האחרון שייקלע בישראל בשנת 2015, ולא בגלל שזהות המנצחת במשחק תתחלף. קלייבורן, חביבם של לא מעט משתמשים בליגת החלומות, ישלים שש נקודות מדד במהלך אחד.

ככה זה כשאתה מתמכר למשחקי פנטזי: החושים כבר קהים, סדרי העדיפויות מתעוותים. אתה כבר פחות מוטרד ממצבה של קבוצתך האהודה, פחות מעניינת אותך תוצאת המשחק, והנקודות שנקלעות על הפרקט הן רק כלי בדרך להשגת מטרה נעלה אחת - ששמונת השחקנים בסגל שלך יצברו כמה שיותר נקודות מדד.

הצטרפו לפנטזי של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה! ספורט

וויל קלייבורן שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
חביב היוזרים. קלייבורן/ברני ארדוב

נדבקתי בחיידק כבר באמצע העשור הקודם, כשנרשמתי לראשונה ליורוליג פנטזי. מאז זכיתי בתארים ביורוליג, ביורוקאפ ובליגת העל הישראלית (אתם מכירים שחקן או מאמן מישראל שעשו את זה?), ידעתי הברקות וגם נפילות, הצלחות וגם כישלונות, ונאלצתי להודות כבר מזמן - אני מכור.

בימים הקרובים, עד שתיפתח עונת 2015/16 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת הליגה, בשיתוף וואלה! ספורט, אתן לכם כמה טיפים בבניית הקבוצות שלכם. והנה הראשון: סקוררים פוחזים ונטולי פחד הם לא בהכרח מה שאתם רוצים. במילים אחרות: תשתדלו לקחת שחקנים שתורמים בכמה וכמה אספקטים של המשחק (ריבאונדים, אסיסטים, חטיפות ולא פחות חשוב - סחיטת עבירות), ואל תהיו תלויים רק ביום הקליעה שהם יתפסו.

תסתכלו למשל על אייזיאה סוואן ממכבי אשדוד. השבוע, במשחק הביתי נגד הפועל ירושלים, הוא אמנם קלע 25 נקודות והגיע למדד 32, אבל תראו מה קרה לו בשבוע שעבר בחיפה: האיש סיים עם 12 נקודות ו-3 ריבאונדים, ובכל זאת נתקע על מדד 0. כי הוא זרק יותר מדי (10 שלשות) ואיבד המון (7 כדורים).

סוואן, אלוף המדינה בדימוס, מגדולי הסקוררים שנחתו בישראל, עומד העונה על ממוצע של 17.5 נקודות ועל מדד 17.2. מעט מתחתיו בדירוג הקלעים נמצא דריל מונרו ממכבי ראשון לציון, שקולע 16.8 בערב אבל מככב עם מדד 25.3 - כי הוא לוקח יותר ריבאונדים, וקולע באחוזים טובים יותר, והוא מאבד פחות.

הצטרפו לפנטזי של מנהלת הליגה בשיתוף וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully