וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: מומודו סיסיי הגיע לסיכום על התרת חוזהו ושוחרר

25.12.2015 / 14:41

החלוץ הגמבי נפגש עם דורון אוסידון, יקבל משכורת וחצי וייפרד מחבריו בימים הקרובים. בקבוצה שיבחו את סיסיי: "הבין את המצב וקיבל את זה כמו גבר". טגה דירבן את חבריו, עטר: "הנקודות עוד יגיעו"

one

בווידאו: מכבי נתניה מפסידה לבית"ר ירושלים

יממה בלבד לפני המשחק החשוב מול הפועל תל אביב (שבת, 19:30, ספורט 2) סיימה היום מכבי נתניה את ההתקשרות עם מומודו סיסיי, שיעזוב את הקבוצה בקרוב. החלוץ הגמבי לא השתתף באימון המסכם ועוד לפניו נפגש היו"ר דורון אוסידון וסיכם איתו על התרת חוזהו תמורת פיצוי של משכורת וחצי בלבד. בנתניה שיבחו את סיסאיי ואמרו: "הוא הבין לחלוטין את המצב הלא פשוט של המועדון וקיבל כמו גבר את ההחלטה לשחרר אותו. דמי הפיצויים שישולמו לו הוגנים מאוד".

בתוך כך, החליט המאמן ראובן עטר לוותר על אסיפת הווידאו ולקיים אסיפה פתוחה עם השחקנים. עטר החל את האסיפה ואמר: "בלחיצות היד שאני לוחץ לכם אחרי כל משחק באחרונה, אני מרגיש את האכזבה שיש לכם מכך שאנחנו לא צוברים נקודות. אני חש שאתם כל כך מאוכזבים אחרי כל משחק בו אתם לא נופלים מהיריב ובכל זאת יוצאים בלי כלום. אני מבטיח לכם שאם תבואו למשחקים באותו רצון ובאותה הקרבה, הנקודות יגיעו. עכשיו אני מבקש מכם לדבר ולספר מה יושב לכם על הלב".

ראובן עטר מאמן מכבי נתניה. מגד גוזני
"מרגיש את האכזבה שלכם". עטר/מגד גוזני

יובל אבידור ואמייה טגה היו אלה שדיברו. טגה אמר לחברים בחדר ההלבשה: "בעונה שעברה בהפועל עכו מי חשב שנוכל להישאר בליגה. היינו עם 11 נקודות מתחת לקו האדום כשהיו בסך הכל 10 מחזורים לסיום העונה. המועדון לא היה מסודר כפי שהוא כאן בנתניה והיו הרבה בעיות מסביב ובכל זאת ידענו לעשות את זה ולהישאר בליגה. אני משוכנע שאנחנו יכולים לעשות את זה גם כאן בנתניה. יש עוד הרבה נקודות בקופה אז בואו נעשה את השינוי כבר ממחר".

אחרי הדברים של טגה, אמר עטר לשחקנים: "אני חושב שהדברים האלה יותר חשובים מכל אסיפת וידאו, אז אני מוותר עליה. בואו נצא לאימון עם האנרגיות האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully