וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: מכבי תל אביב מארחת את הרצליה

25.12.2015 / 14:03

אחרי ההעפלה לרבע גמר הגביע, תנסה הקבוצה של ז'אן טבק, להמשיך במגמה החיובית על חשבון הקבוצה המרשימה מהשרון (20:00, ספורט 5), שהפסידה ב-12 המשחקים האחרונים שלה נגד הצהובים

one

בווידאו: מכבי תל אביב מנצחת את עירוני קרית גת

משחקי המחזור ה-13 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך עם המשחק בו תארח מכבי תל אביב את בני הרצליה (20:00, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: עומר אסתרון, עופר מנהיים ואלעד לייבוביץ'). בסיבוב הראשון, במשחק שנערך בהרצליה, גברה מכבי תל אביב על המארחת 70:85, בזכות משחק מצוין של ג'ורדן פרמאר שקלע 19 נקודות ושל טרבור אמבקווה שהוסיף 18 ו-16 ריבאונדים. בהרצליה בלט ג'יימס סינגלטון עם 18 נקודות. שתי הקבוצות נפגשו עד היום 54 פעמים בליגת העל, כשהמאזן עומד על 7:47 לטובת הצהובים. ביד אליהו ניצחה הרצליה 3 פעמים ב-27 משחקים, הפעם האחרונה שהרצליה גברה על מכבי תל אביב הייתה בעונת 2010/11, ומאז הפסידה הקבוצה מהשרון 12 משחקים רצופים.

שבוע וחצי לפני החזרה לאירופה, הפעם ליורוקאפ, במכבי תל אביב רוצים להמשיך את תקופת הניצחונות בליגה ובגביע נגד יריבה לא פשוטה. הצהובים, שניצחו בשבוע האחרון את העולה החדשה מכבי קרית גת ואת הקבוצה מצמרת הלאומית גלבוע/גליל בגביע המדינה, שיחקו מאז ההדחה מהיורוליג עם רוטציה רחבה ומעניין יהיה לראות האם ז'אן טבק ימשיך במגמה זו גם נגד בני הרצליה.

שחקן מכבי תל אביב ג'ורדן פארמר. יוסי ציפקיס
הצטיין במפגש הקודם. פארמר/יוסי ציפקיס

ג'ורדן פארמר המריא לארצות הברית באמצע השבוע לאחר שביתו נפרץ, וגם דגן יבזורי עדיין לא כשיר לשחק, כשבנוסף אליהם גם בריאן רנדל לא נכלל בסגל. יוגב אוחיון, שקיבל מנוחה בשני משחקי הליגה האחרונים, ואייק אופייבו שסיכם על הארכת חוזהו בחודש נוסף, ייכללו בסגל. במצב הפצועים הנוכחי צפוי לקבל טיילור רוצ'סטי דקות נרחבות.

שמונה ניצחונות בעשרת המשחקים האחרונים שלה מציבים את בני הרצליה בצמרת ליגת העל וברבע גמר גביע המדינה. ביום רביעי חזרה הקבוצה של מיקי גורקה מפיגור בדקת הסיום נגד עירוני נהריה בזכות שתי שלשות מאני טיים של כארם משעור, והיא רחוקה ניצחון אחד מחזרה לאחד ממעמדי השיא של הכדורסל הישראלי. בהרצליה ביצעו במהלך השבוע האחרון שינוי בסגל כשצירפו את יפתח זיו ממכבי חיפה במקומו של תום מעיין שקרע את הרצועה הצולבת בברכו. זיו, שלא שיחק נגד עירוני נהריה, לאחר שערך רק יום אימונים אחד, עשוי לערוך את הבכורה שלו נגד מכבי תל אביב ביד אליהו. בהרצליה מודעים לכך שלמרות התקופה הטובה שלהם הם נחשבים אנדרדוג, והמטרה העיקרית שלהם תהיה לשלוט בקצב המשחק כדי לנסות לרשום הפתעה גדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully