וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטופ 10 של המארקה ל-2015: מסי ראשון, רונאלדו רק במקום השמיני

העיתון הספרדי ערך רשימה של עשרת השחקנים הטובים בעולם בשנה החולפת: בארסה שולטת עם שישה שחקנים, ניימאר וסוארס מיד אחרי הפרעוש. לבנדובסקי ופוגבה נכנסו, ומי מקדים את כריסטיאנו?

one

רשימת 100 השחקנים הגדולים של הגארדיאן הבריטי כבר פורסמה וכעת, גם באתרים אחרים בעולם מתפנים לעשות רשימות משלהם. אחד העיתונים הגדולים בספרד, המארקה, פירסם היום (שישי) את הרשימה שלו לשחקני השנה ב-2015 והפתיע בגדול עם כמה מהשמות.

ליונל מסי מדורג במקום הראשון וזאת אפשר להבין, אך כאן מתחילות ההפתעות. כריסטיאנו רונאלדו מדורג רק במקום השמיני!, כשלפני נמצאים לא פחות משישה שחקני ברצלונה. לפי הרשימה, ניימאר מדורג במקום השני, לואיס סוארס שלישי ואנדרס אינייסטה רביעי. במארקה מבהירים שזוהי רשימה של שחקנים שבלטו בשנה האחרונה ולא מדובר בשחקנים הטובים בעולם.

לאחר מכן, מגיע שחקן שלא משחק באלופת אירופה לשם שינוי בדמות רוברט לבנדובסקי מבאיירן מינכן, אך במקום השישי חוזרים שחקני הקטאלנים לתמונה עם נציגות של סרחיו בוסקטס. השחקן במקום השביעי, אחד לפני רונאלדו להזכירכם, הוא שם מפתיע מאוד בדמות קלאודיו בראבו הצ'יליאני.

כריסטיאנו רונאלדו ריאל מדריד מול קלאודיו בראבו שוער ברצלונה. AP
בדיוק כמו ברשימה. בראבו לפני כריסטיאנו/AP

מבחינת המארקה, בראבו היה השוער הטוב השנה בעולם והיחיד שהיה ראוי להיכנס לרשימה, לפני שמות כמו דויד דה חאה, טיבו קורטואה ומנואל נוייר, שנתנו שנה לא רעה בעצמם. את הרשימה משלימים אנטואן גריזמן מאתלטיקו מדריד ופול פוגבה מיובנטוס.

המארקה, בניגוד לעיתונים אחרים בספרד, לא נחשב לעיתון המקורב לברצלונה ולכן הרשימה מפתיעה מאוד, עד כדי כך שאפשר לחשוב שהיא יוצאת נגד כריסטיאנו רונאלדו. ברשימה יש עשרה שחקנים שמשחקים בספרד ורק שניים שמשחקים בליגות אחרות. אף שחקן מהפרמיירליג לא נכנס לרשימה, אולי בגלל השנה העלובה שהייתה לקבוצות האנגליות בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully