וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוקאנוביץ' העביר אימון: "צריך לגמור עם הסיפור הזה לכאן או לכאן"

25.12.2015 / 10:52

למרות הפרסומים לפיהם הושג סיכום בין מכבי תל אביב לפולהאם, המאמן התייצב כרגיל לאימון ועל פי הערכות, אם יעזוב יעשה זאת אחרי קרית שמונה. השחקנים דרוכים: "זה רחוק מלהיות מצב אידיאלי"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: שניר דבוש

רבים משחקני מכבי תל אביב הגיעו הבוקר (שישי) לאימון הקבוצה במחשבה שיראו איש מקצוע אחר שיכין אותם לקראת המשחק מול קרית שמונה ביום ראשון. אלא שסלבישה יוקאנוביץ' הופיע כרגיל לאימון ולמרות הפרסומים אתמול באנגליה על כך שכבר הושג סיכום על שחרורו ממכבי תל אביב לפולהאם, הוא עדיין כאן.

"ברור שזה לא המצב האידיאלי", אמר אחד השחקנים הבוקר. "אבל יש כאן כל כך הרבה שחקנים עם נסיון שחלקם כבר יכולים גם להיות מאמנים. טל בן חיים, גל אלברמן, קרלוס גרסיה, ערן זהבי. כולם כבר עברו כל כך הרבה קילומטרים שהם בעצמם יכולים להיות מאמני כדורגל. מה שבטוח צריך כבר לגמור עם הסיפור הזה לכאן או לשם ולהוריד אותו מסדר היום לטובת כולנו".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב עם ברק יצחקי. יוסי ציפקיס
השחקנים מאבדים את הסבלנות. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

למכבי תל אביב יש גם אימון מחר בבוקר ובמועדון מעריכים כי אם יוקאנוביץ' יעזוב לאנגליה, זה כבר יהיה אחרי המשחק מול קרית שמונה ביום ראשון בלילה. יוקאנוביץ' יצא אמש לאחת המסעדות בתל אביב עם שני עוזריו לארוחת חג מולד. בסביבתו אמרו שהוא דווקא במצב רוח מרומם ולא ניכר עליו שהוא שרוי בלחץ מיוחד.

ההפסד בתחילת השבוע להפועל באר שבע לא עשה יותר מדי רושם על האוהדים. מאות מהם הגיעו אתמול לחנות הרשמית של המועדון בסינמה סיטי בראשון לציון כדי לקבל חתימות ולהצטלם עם ערן זהבי ודור פרץ. כמעט ארבע שעות הקדישו צמד השחקנים לאוהדים שביקשו מזהבי להישאר במכבי תל אביב ולהוביל אותה לאליפות רביעית ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully