וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בית"ר התחפשו לסנטה קלאוס, רייכרט ישוב להרכב הפועל תל אביב

דיווחים חיים לקראת שבת: הזרים של בית"ר הפתיעו באימון, כחילה יחתום על חוזה חדש. הקשר המושעה יפתח במקום פינטילי, עמאשה בספק למכבי חיפה. ג'אבר יחליף את דרינצ'יץ', צרויה ייעדר בבני יהודה

one

בווידאו: ה-0:0 בין סכנין למכבי חיפה בסיבוב הקודם

משחקי המחזור

בני סכנין - מכבי חיפה (שבת, 17:00, אצטדיון דוחא, ישיר בספורט 1)

הפועל כפר סבא - הפועל עכו (שבת, 18:30, אצטדיון לויטה)

בני יהודה - מכבי פתח תקוה (שבת, 18:30, אצטדיון בלומפילד)

מכבי נתניה - הפועל תל אביב (שבת, 19:30, אצטדיון נתניה, ישיר בספורט 2)

הפועל חיפה - בית"ר ירושלים (שבת, 20:00, אצטדיון חיפה, ישיר בספורט 1)

מכבי תל אביב - עירוני קרית שמונה (ראשון, 20:55, אצטדיון בלומפילד, ישיר בערוץ 1)

הפועל באר שבע - הפועל רעננה (שני, 20:55, אצטדיון טרנר, ישיר בספורט 2)

רוני לוי מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חרג ממנהגו. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

14:00, מכבי פתח תקוה: גיא מלמד תורגל בהרכב וצפוי לפתוח בהתקפה לצד דור חוגי, שימלא את מקומו של עידן שמש הפצוע. מוחמד כליבאת חזר להתאמן, אך אינו כשיר במאת האחוזים וימתין על הספסל (אורן קורנפלד)

13:50, הפועל עכו: ליאור לוי וברניסלב יובאנוביץ' פצועים ולא אמורים להיות בסגל למשחק מול הפועל כפר סבא. עדי קוסטנטינוס צפוי להחליף את הסרבי בהרכב ואילו לא ברור מי יתפוס את מקומו של לוי, מכיוון שגם עלא ג'אפר בספק. בנוסף אליהם, גם משה מישאלוב, בוריס קופיטוביץ' ואחמד קאסום לא כשירים לגמרי והם אמורים לעבור מבחן כשירות. לעומתם, שמוליק מלול יחזור מפציעה לעמדת המגן השמאלי.

13:22, מכבי חיפה: איתי שכטר המושעה עשוי לחזור לסגל, אך עוד לא ברור אם הדבר אכן יקרה, כיוון שרוני לוי חרג ממנהגו, לא תרגל הרכב ולא פרסם את הסגל לקראת המשחק. לוי מתלבט גם בנוגע לזהות השחקן שיפתח בקו ימין. איסמעיל ריאן עשוי להמשיך, אך חן עזרא תורגל בחלקים קטנים מהאימון אתמול (תרגל עשרה שחקנים באימון) ולכן נראה כי המאמן מתלבט. גם יוסי בניון נמצא בתמונה. (איציק יצחקי)

13:21, הפועל תל אביב: בן רייכרט שהושעה בשבוע שעבר בגלל שאיחר לאימון המסכם, נקנס באמצע השבוע, וצפוי לחזור מחר להרכב במקומו של הקפטן, מיחאי פינטילי הפצוע, שגם כך נמצא ברומניה על מנת לזרז את העברתו לסטיאווה בוקרשט. קלאודיו בומבה גם צפוי לחזור להרכב במקום ליביו אנטל המאכזב. (עמית גולדשטיין)

13:04, הפועל כפר סבא: ריף מסיקה יחזור לסגל אחרי שריצה עונש השעיה בתוך המועדון עקב עבירת משמעת, אך לא אמור לחזור להרכב. פליקס נעים צפוי לפתוח עם אותו הרכב שסחט תיקו ממכבי חיפה בשבוע שעבר. (יניב טוכמן)

12:40, בני יהודה: גל צרויה, חלוץ בני יהודה, סובב את הקרסול בסיום האימון ולא יוכל לשחק נגד מכבי פתח תקוה. האפשרויות של יוסי מזרחי הן לפתוח עם אוהד קדוסי או אלמוג בוזגלו. (אורן קורנפלד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשו שמח. שחקני בית"ר מחופשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:47: בני יהודה: לקראת המשחק בשבת נגד מכבי פתח תקוה, יוסי מזרחי יצטרך להסתדר ללא החלוץ המרכזי שלו, ג'וד נוורו, שסוחב מתיחה בירך מהמשחק נגד הפועל חיפה. נוורו התאמן השבוע, אבל היום נכנע לכאבים ונותר בחוץ. מזרחי תרגל היום מספר הרכבים, ועדיין לא ברור האם מי שיחליף את נוורו יהיה אוהד קדוסי או גל צרויה. רביעיית ההגנה תורכב מאיציק עזוז ובן צעירי כמגנים, וסארי פלאח ודן מורי כבלמים. מקומם של סתיו פיניש, תיירי דובאי ופדרו גלבאן נראה מובטח. (אורן קורנפלד)

11:22, בית"ר ירושלים: באימון הבוקר התחפשו שלושת השחקנים הנוצרים של הקבוצה לסנטה קלאוס. קלאודמיר פריירה, פבלו דה לוקאס וחסוס רואדה התקבלו באופן חד פעמי בבית וגן בצבעים אדום-לבן ועשו שמח. (אופיר סער)

11:15, מכבי פתח תקוה: המלאבסים מתכוננים למשחק נוסף בבלומפילד, הפעם מול בני יהודה, כשכבר עכשיו ברור ששלושה שחקנים לא ייכללו בסגל בגלל פציעות: צחי גיגי שסובל מפציעה בקרסול, הבלם אליסון דוס סנטוס שנפצע בשבוע שעבר בשריר הארבע ראשי וישוב לפעילות בשבוע הבא במטרה לשחק בחצי גמר גביע הטוטו, והחלוץ עידן שמש. (אורן קורנפלד)

11:05, מכבי תל אביב: מאות אוהדים הגיעו אתמול לחנות הרשמית של המועדון בסינמה סיטי בראשון לציון כדי לקבל חתימות ולהצטלם עם ערן זהבי ודור פרץ. כמעט ארבע שעות הקדישו צמד השחקנים לאוהדים, שביקשו מזהבי להישאר במכבי תל אביב. (יניב טוכמן)

11:00, בית"ר ירושלים: המאמן סלובודאן דראפיץ' אמר לשחקנים באימון המסכם: "יש לנו מחר הפועל חיפה, באמצע השבוע מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו והרבה משימות חשובות לפנינו. אנחנו נתרכז אך ורק במשחק הקרוב, הפועל חיפה רעבה ויהיה לנו קשה מאוד מחר. אם לא נחזור להיות רעבים לא נחזור עם 3 נקודות". פאבלו דה לוקאס צפוי לחזור להרכב הקבוצה לראשונה בליגה מאז משחק ההפסד 3:1 להפועל באר שבע במחזור השביעי. (אופיר סער)

ויאם עמאשה שחקן בני סכנין. ניב אהרונסון
יחמיץ את המפגש מול האקסית? עמאשה/ניב אהרונסון

10:21, מכבי חיפה: לרוני לוי ישנה התלבטות נוספת והיא מי יפתח בכנף ימין. איסמעיל ריאן עשוי לפנות את מקומו ליוסי בניון או לחן עזרא. (איציק יצחקי)

10:13, מכבי נתניה: סייף פדול צפוי לפתוח כבלם לצידו של אנדריי מישנקו בעקבות היעדרותו של ירין חסן, המושעה עקב צבירת צהובים. ראובן עטר מעדיף לפתוח עם הבלם הצעיר על פני הסטתו של עומד ורד מעמדת המגן הימני. הבלם זאב חיימוביץ' בכלל לא נספר והוא צפוי לעזוב עם פתיחת חלון ההעברות. אמייה טגה אמור לפתוח כמגן שמאלי ויאיר זיו יוסט לקישור. יובל אבידור וגאל מרגוליס יפתחו יחד בחוד. (יניב טוכמן)

09:35, בני סכנין: ויאם עמאשה פצוע בשרירי הבטן ולא התאמן אתמול. היום בצהריים ינסה החלוץ להתאמן, אך אם לא יצליח החלוץ הצעיר אמיר חלאיילה צפוי לפתוח. לפי התרגולים מחמוד קנדיל ימשיך בשער כאשר מסתמן שחאמד גנאים יפתח במקומו של אלדר חסאנוביץ'. (שלמה וייס)

09:30, הפועל חיפה: עלי חטיב פצוע בשרירי המפשעה ולא יעמוד לרשותו של מאיר בן מרגי במשחק מחר מול בית"ר ירושלים. אושרי רואש החולה טרם החלים ועשוי שלא לפתוח. (שלמה וייס)

09:00, מכבי חיפה: רוני לוי תרגל את ההרכב לקראת המשחק מול בני סכנין בדוחא, בו נראה שיבצע שני שינויים לעומת ה-11 שעלו ב-1:1 מול הפועל כפר סבא בשבוע שעבר. עטאא ג'אבר יחליף את ניקולה דרינצ'יץ' המושעה, שלא מגיע לאימונים וצפוי לסיים את דרכו במועדון, ועאיד חבשי יחליף את דקל קינן הפצוע במרכז ההגנה לצידו של מארק ואליינטה. (איציק יצחקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully