וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול ניצחה את לסטר, סיטי הביסה את סנדרלנד, יונייטד הפסידה בסטוק

מחזור הבוקסינג דיי: בנטקה העניק לחבורה של קלופ 0:1 והנחיל לשועלים הפסד ראשון מאז ספטמבר. דה בראונה כיכב ב-1:4 של התכולים, סטוק סיטי - יונייטד 0:2. תיקו לצ'לסי, ניצחון לטוטנהאם

שחקני מנצ'סטר סיטי, דויד סילבה, יאיא טורה. Alex Livesey, GettyImages
חג שמח. סילבה וטורה/GettyImages, Alex Livesey

כמו בכל שנה, כשכל הליגות באירופה בפגרה, באנגליה יש חגיגה גדולה. משחקי הבוקסינג דיי נערכים היום (שבת) כשכל 20 הקבוצות בפרמיירליג נוטלות חלק בקרנבל של כדורגל. מי שלא מוצא כמובן סיבות לחגוג הוא לואי ואן חאל, ששוב הפסיד עם מנצ'סטר יונייטד, הפעם 2:0 לסטוק סיטי. מוליכת הטבלה ערב המחזור, לסטר סיטי, נכנעה 1:0 בליברפול, בעוד מנצ'סטר סיטי חגגה 1:4 קל על סנדרלנד.

מיואש. לואי ואן חאל/רויטרס

סטוק סיטי - מנצ'סטר יונייטד 0:2

לואי ואן חאל שרד את השבוע הזה במנצ'סטר יונייטד למרות כל השמועות לגבי פיטוריו, אבל כלל לא בטוח שיישאר בתפקיד גם בשבוע הבא. במשחק הראשון שהוצב לו כמבחן, הוא נחל כישלון חרוץ והפסיד 2:0 לסטוק סיטי. הפוטרס ניצחו בבית את מנצ'סטר סיטי וצ'לסי, והוסיפו גם ניצחון על הקבוצה בה כיכב בעבר מאמנם מארק יוז. בויאן קרקיץ' ניצל טעות מביכה של ממפיס דפאי בדקה ה-19 ומרקו ארנאוטוביץ' סגר עניין בחלוף שבע דקות עם טיל אדיר לרשת של דויד דה חאה. גם עלייתו מהספסל של הקפטן ויין רוני לא עזרה ליונייטד האנמית, שגם כאשר סיכנה את השער נעצרה אצל ג'ק באטלנד המצוין ורשמה הפסד שלישי ברציפות ומשחק ליגה חמישי רצוף ללא ניצחון - דבר שלא קרה לה מאז 1995. אפילו מאזן הבוקסינג דיי הנדיר של השדים האדומים קרס עם הפסד ראשון במחזור זה מאז 2002 (3:1 למידלסברו) ופעם ראשונה בה יונייטד לא כובשת אחרי חג המולד מאז 1989. סוף הדרך של ואן חאל? האוהדים כבר קראו בסיום בשמו של ז'וזה מוריניו.

דקה 8: מסירה חזקה לאחור של פיטרס סיבכה את באטלנד שהצליח איכשהו להקפיץ ולהרחיק. הכדור הגיע בהמשך לאנדר הררה שבעט שטוח לידיו של שוער סטוק.

דקה 19: גול! איזו שטות של ממפיס. ההולנדי ירד לעזור לבלינד וניסה להחזיר אחורה לשוער בנגיחה, אבל עשה זאת חלש מדי. ג'ונסון אמר תודה, נכנס לרחבה והשאיר לבויאן, שהטעה ובעט פנימה כדי לחגוג את החמישי שלו בליגה. 0:1 לסטוק סיטי.

דקה 26: גול! ארנאוטוביץ' שוב הכה את הגדולות. הכדור החופשי של בויאן נעצר בחומה והגיע לאוסטרי הגבוה, שסידר לעצמו ואז הפציץ בחצי גובה וכמעט קרע את הרשת של דה חאה. שער אדיר, השישי שלו העונה. 0:2 לסטוק.

דקה 29: ממפיס בעט כדור חופשי חזק שבאטלנד הדף לרגלי פלאיני, אבל הבלגי פספס ברשלנות מקרוב וממש מסר בחזרה לידיו של השוער.

דקה 64: עוד החמצה גדולה של פלאיני, שקיבל כדור נפלא מרוני ובעט למרכז השער מתשעה מטרי. באטלנד סיפק הצלה נהדרת ומנע מיונייטד לחזור.

דקה 85: מרסיאל השתחרר נהדר ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה, אך שוב באטלנד הגיב נהדר והדף לקרן.

דקה 90: רוני החליק והסיט את הכדור למאטה, ששוב בעט למסגרת וסחט עוד הדיפה מבאטלנד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בויאן קרקיץ' שחקן סטוק סיטי. רויטרס
ניצל את המתנה. בויאן קרקיץ'/רויטרס

ליברפול - לסטר סיטי 0:1

לסטר סיטי הגיעה לאנפילד כמוליכת הטבלה הגאה, אבל חזרה הביתה בלי נקודות והיא עדיין בלי ניצחון על ליברפול ממרץ 2001. ליברפול הייתה עדיפה לאורך מרבית המשחק, יזמה, תקפה עם הרבה שחקנים והייתה יכולה לכבוש יותר משער אחד. כריסטיאן בנטקה שנכנס כמחליף במקום דיבוק אוריגי, כבש את השער היחיד במשחק והקבוצה של יורגן קלופ חזרה למסלול הניצחונות אחרי שני הפסדים ותיקו בשלושת משחקי הליגה האחרונים. ללסטר סיטי זה היה הפסד ליגה ראשון מאז ה-5:2 לארסנל ב-26 בספטמבר.

דקה 63: גול! התקפה נפלאה של ליברפול הסתיימה עם כדור ברשת. רוברטו פירמינו קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה אחרי חילופי מסירות, העביר רוחב וכריסטיאן בנטקה בעט שטוח פנימה. 0:1 לליברפול.

דקה 90+4: החמצה אדירה של ליברפול. שמייכל עלה לרחבה האדומה לכדור נייח, אבל ליברפול השתלטה ויצאה למתפרצת. בנטקה דהר לכיוון השער, השוער בכלל לא היה באזור, הבלגי היה חייב לכבוש, אבל הצליח להיעצר על ידי שחקן הגנה של לסטר.

כריסטיאן בנטקה שחקן ליברפול (ימין). Chris Brunskill, GettyImages
עצרו את השועלים. ליברפול/GettyImages, Chris Brunskill

צ'לסי - ווטפורד 2:2

הקדנציה השנייה של חוס הידינק בצ'לסי התחילה בצורה לא טובה וכללה תצוגה הגנתית לא משכנעת והחמצת פנדל. דייגו קוסטה אמנם כבש צמד, אבל ווטפורד ידעה לצאת מסטמפורד ברידג' עם נקודה. הקבוצה של קיקה סאנצ'ס פלורס אמנם נעצרה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים, אבל נקודה נגד צ'לסי בחוץ זו תוצאה לא רעה.

דקה 33: גול! 0:1 קלאסי של צ'לסי. וויליאן הגביה כדור קרן, ג'ון טרי נגח ודייגו קוסטה בעט מהאוויר פנימה.

דקה 43: 1:1 בסטמפורד ברידג'. הכדור פגע בידו של נמניה מאטיץ' אחרי קרן והשופט הצביע על הנקודה הלבנה. טרוי דיני גלגל את הפנדל פנימה.

דקה 57: גול! אודיון איגהלו ממשיך לככב. חלוץ ווטפורד קיבל את הכדור על סף הרחבה, התקדם ובעט ברגל שמאל כדור שפגע ברגלו של גארי קייהיל ונעצר ברשת. 1:2 לווטפורד.

דקה 66: גול! וויליאן שלח מסירת עומק שחתכה את ההגנה של הצרעות ודייגו קוסטה בעט פנימה. בישול גדול של הברזילאי וזה 2:2.

דקה 80: החמצת פנדל של צ'לסי. אדן הזאר הוכשל ברחבה, אבל אוסקר שלקח את הפנדל החליק ובעט לשמיים.

חוס הידינק מנג'ר זמני של צ'לסי. Richard Heathcote, GettyImages
תפס את המקום של מוריניו. הידינק/GettyImages, Richard Heathcote

מנצ'סטר סיטי - סנדרלנד 1:4

אחרי ההפסד לארסנל, התכולים לא היו יכולים לבקש משחק קל יותר והם ניצחו בקלות תוך שהם גם משפרים את הפרש השערים שלהם. קווין דה בראונה כבש שער אחד ובישל שניים נוספים, יאיא טורה ו-ווילפריד בוני השנהבים השתתפו בחגיגה, ראחים סטרלינג הבריק ובסיום שלוש נקודות קלילות. לפני המשחק מנצ'סטר סיטי הציגה רשמית את הסמל החדש של המועדון.

דקה 13: גול! דה בראונה הגביה כדור מצוין מצד ימין וסטרלינג נגח באין מפריע אל הרשת. 0:1 מהיר למנצ'סטר סיטי.

דקה 17: גול! יאיא טורה קיבל את הכדור כ-20 מטרים מהשער, הטעה שחקן, העביר מימין לשמאל וירה שטוח ברגל שמאל, פנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 22: גול! איזו חגיגה של מנצ'סטר סיטי. דה בראונה העלה כדור חופשי ובוני נגח מצוין פנימה. 0:3 לתכולים זו השלישייה הכי מהירה בהיסטוריה של הבוקסינג דיי.

דקה 54: גול! דה בראונה ניסה למצוא את בוני בתוך הרחבה, קיבל את הכדור בחזרה מרגל של שחקן סנדרלנד וכבש בקלות מול ויטו מאנונה. 0:4 לסיטי.

דקה 59: גול! בוריני קיבל את הכדור מג'ו הארט אחרי יציאה לא טובה של ההגנה התכולה לנבדל, סחט משוער סיטי הדיפה, אבל השתלט על הריבאונד וצימק ל-4:1.

דקה 69: קואטס הכשיל את דויד סילבה מחוץ לרחבה, השופט טעה והצביע על הנקודה הלבנה, אבל בוני בעט את הפנדל לשמיים.

אוהדי מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הסמל החדש הוצג/רויטרס

טוטנהאם - נוריץ' 0:3

ניצחון יפה של התרנגולים, שממשיכים לחלום על מקום בליגת האלופות בשנה הבאה והיום עלו למקום הרביעי. הארי קיין כבש צמד נגד הקבוצה אליה הושאל בעבר ושבמדיה הוא נחל כישלון. הקנריות שהפתיעו עם ניצחון חוץ על מנצ'סטר יונייטד בשבוע שעבר, לא הצליחו לעשות זאת שוב.

דקה 26: גול! דקלן רוד הכשיל את הארי קיין בתוך הרחבה וחלוץ טוטנהאם בעט את הפנדל פנימה. 0:1 לטוטנהאם.

דקה 42: השני של קיין, השני של טוטנהאם. החלוץ הפנטסטי קיבל את הכדור מדלי עלי ומזווית אלכסונית ירה כדור שטוח ומדויק פנימה. 0:2.

דקה 80: 0:3 לטוטנהאם. טום קארול בעט ברגל שמאל מ-18 מטרים, הכדור קפץ פעם אחת על הדשא והכניע את רוד.

שחקן טוטנהאם, הארי קיין. GettyImages
ממשיך להפציץ. קיין/GettyImages
מסוט אוזיל שחקן ארסנל (ימין) עם תיאו וולקוט. רויטרס
בדרך למעלה. וולקוט ואוזיל/רויטרס

משחקים נוספים

בורנמות' - קריסטל פאלאס 0:0

אסטון וילה - ווסטהאם 1:1
לאסטון וילה: ג'ורדן אייו (61, פנדל). לווסטהאם: ארון קרסוול (45+2)

סוונסי - ווסט ברומיץ' 0:1
לסוונסי: קי סונג-יונג (9)

ניוקאסל - אברטון 1:0
טום קלברלי (90+3)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully