וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוז בלייזר: "לנצח את ירושלים בחוץ במשחק כזה? עשינו משהו ענק"

25.12.2015 / 7:16

פורוורד מכבי חיפה התמוגג מהניצחון בשמינית גמר הגביע: "כולם נתנו הכל בהגנה". בקרית גת חגגו אל תוך הלילה את סל הניצחון הגדול של טפירו מול הפועל תל אביב. פול דילייני: "הוא אגדה"

שחקני מכבי חיפה, רנה רוז'ו, עוז בלייזר. מגד גוזני
הצגה. עוז בלייזר/מגד גוזני

ערב של הפתעות נרשם אמש (חמישי) בשמינית גמר גביע המדינה. הפתעה הגדולה ביותר נפלה בארנה בירושלים שם האלופה והפיינליסטית מאשתקד, הפועל ירושלים, הודחה כבר במשחקה הראשון במפעל כשהפסידה 87:72 מול מכבי חיפה. חגיגות גדולות נרשמו בחדר ההלבשה של הירוקים, שהגיעו למשחק חדורי מוטיבציה להוכיח שמקומם גם העונה הוא בצמרת הכדורסל הישראלי ורצון לנקום בירושלים על ההפסד הדרמטי בליגה רק שלושה שבועות קודם לכן ברוממה.

שחקן מכבי חיפה, גרגורי ורגאס. מגד גוזני
נקמה. ורגאס עם קולמן/מגד גוזני

חיפה רשמה ערב יוצא מן הכלל, ושלטה בהתמודדות מההתחלה כשהיא עולה פעמיים ליתרון דו ספרתי ומראה אופי שהספיק כדי לבלום קאמבקים של ירושלים. רמי הדר, שזכה לתשואות רמות מהקהל הירושלמי נהנה מארבעה שחקנים בספרות כפולות - גרגורי ורגאס עם 22 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, עוז בלייזר הצעיר עם 17 נקודות ב-7 מ-14 מהשדה, רג'י באקנר עם 14 נקודות ו-3 חסימות וג'ון דיברלתומיאו עם 11 נקודות ב-3 מ-3 מחוץ לקשת. הירוקים כעת רוצים הגרלה נוחה.

"ניצחון ענק שלנו", סיכם הפורוורד עוז בלייזר, שפתח את המשחק מצוין, והיה האחראי על הבריחה ברבע הרביעי, "לנצח את ירושלים בחוץ במשחק כזה בגביע? זה ענק. אני חושב ששיחקנו מצוין וכל החברה נתנו את שלהם בהגנה. בכלל עשינו יופי של ניצחון. הרגשתי טוב מהפתיחה והחברים דאגו לעזור לי להגיע לקליעות טובות ואני שמח שהצלחנו. מדהים שהאוהדים שלנו באים אחרינו לכל מגרש".

עוד באותו נושא

שמינית גמר גביע המדינה: מכבי חיפה ניצחה את הפועל ירושלים 72:87

לכתבה המלאה
מאיר טפירו, מכבי קרית גת. קובי אליהו
גם הזרים יודעים: מדובר באגדה. טפירו/קובי אליהו

קבוצה נוספת שחגגה אמש בגדול היא העולה החדשה לליגת העל מכבי קרית גת שהעפילה לרבע הגמר אחרי ניצחון דרמטי 82:83 על הפועל תל אביב. הקבוצה של נתי כהן, שספגה השבוע תבוסה נגד מכבי תל אביב, הוליכה לאורך כל המשחק תוך כדי הצגת משחק נהדר, אלא שקאמבק של האדומים הוביל אותם לפיגור בדקות הסיום, כשאז נכנס לפעולה מאיר טפירו. הגארד הצליח פעם אחת להשוות, ופעם שנייה לקלוע סל ניצחון מדהים על הבאזר, בגיל 40.

דקות ארוכות לאחר סיום המשחק נשארו שחקני העולה החדשה לחגוג את הניצחון על הפרקט, כשמעט מאוד קהל הגיע מהדרום לצפות בסנסציה הגדולה. טפירו, שהיה גיבור הערב, התקבל בתשואות באזור חדר ההלבשה, כשגם מרקו קילינגסוורת' שקלע 14 נקודות, כולל סל חשוב בדקה האחרונה, והוסיף 9 ריבאונדים, קיבל מחמאות.

"המשכתי להאמין כי היה הרבה זמן, קברתי את הראש בידיים כי בגללי הם קלעו את השלשה אחרי שניסיתי ללכת על החטיפה", אמר הגארד פול דילייני על הסיטואציה בדקות האחרונות בה עלתה הפועל תל אביב ליתרון נקודה משלשה של טרה סימונס, 17 שניות לסיום, "כל עוד יש הרבה זמן, הכדור הגיע לאיש הנכון אז הייתי עם ביטחון. יש לנו הרבה שחקנים מנוסים עכשיו בעמדות שלא היו לנו לפני. אנחנו יותר קשוחים עכשיו בפנים, ואנחנו הולכים בכיוון הנכון. טפירו הוא אגדה והוא קולע את הסלים האלה כבר שנים, בנקודה הזאת אתה צריך לבטוח בחברים שלך לקבוצה, אתה צריך לעשות את העבודה שלך וללכת הביתה מרוצה".

פול דילייני, רומרו אוסבי, מכבי קרית גת. קובי אליהו
כמעט חמק מבין האצבעות. דילייני/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully