וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א מגבים את אברהמי: "התקופה הכי קשה מאז שהוקמנו מחדש"

25.12.2015 / 7:05

רמי כהן מודאג אחרי ההדחה של האדומים מהגביע, אך לא מתכוון לבצע זעזוע נוסף מאחורי הקווים: "הקבוצה צריכה יציבות, ביטחון ושקט. לא יקבלו החלטות בלי שאדע". דאגה בעקבות הקרחות ביציעים

שחקני הפועל תל אביב מאוכזבים. קובי אליהו
במשבר עמוק. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

העונה הנוראית שעוברת על הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (חמישי) כשהאדומים הפסידו בבית 83:82 למכבי קרית גת מסל ניצחון מדהים של מאיר טפירו על הבאזר והודחו מגביע המדינה כבר בשלב שמינית הגמר. ביחד עם רצף ההפסדים האחרון בליגה, שממקם את האדומים בתחתית הטבלה, ניצחה הפועל רק בשלושה משחקי בית והפסידה בשישה, מה שהוביל בין היתר לכאלף צופים בלבד ביציעי הדרייב אין, שיא שלילי מאז שעברו האדומים לאולם. בסיום המשחק נראו ראשי הקבוצה מדוכדכים מתמיד, השחקנים נכנסו לחדר ההלבשה וסרבו לדבר מלבד הודעה רשמית, אך למרות הכל נראה כי שינוי או זעזוע לא נראים באופק.

"כרגע הדבר היחיד שיש לעשות זה להמשיך לעשות זה לעבוד קשה, אין כאן פתרונות קסם או עוד חילופים", אמר בסיום יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן שיצא אל התקשורת, "הקבוצה צריכה יציבות, ביטחון ושקט. עבדנו קשה השבוע, לצערי בחצי הראשון לא ראו את זה, בחצי השני זה היה אחרת ואם היינו מצליחים לנצח זה היה מוציא אותנו מהתקופה. ראינו ברבע הרביעי שיודעים לשחק אבל צריך לשחק ככה 40 דקות. הפועל תל אביב לא הייתה במצב הזה מהיום שהיא הוקמה מחדש. אני לא מכיר אנשים שהם לא אני, אם אנשים מדברים לא בשמם, אז אחד משניים - או שזה שטויות ושאנשים מגדירים את עצמם כמקורבים וזה לא מעניין אותי, ואם מישהו לא מדבר בשמו, הוא לא מחליט כלום. ההחלטות בסופו של דבר הם שלי, לא יקבלו החלטות בלי שאני אדע, ואני אמרתי כרגע שאין מה לעשות חוץ מלעבוד קשה".

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי. קובי אליהו
מקבל גב. אברהמי/קובי אליהו

על אפשרות של זעזוע בעתיד אמר היושב ראש, "ברור שאם נפסיד עוד עשרה משחקים ברציפות, אז המצב רע. אנחנו לא נראים טוב, אבל לא נראינו טוב גם עם עודד, ולא נראים טוב גם עם שרון, והבעיות של הרבע האחרון הם מהעונה שעברה, ואם יש פתרונות קסם רק תגידו ואני עושה. אני לא יודע על שינויים שהמאמן רוצה לעשות, אנחנו מחפשים כל הזמן, אבל עשינו כבר שני שינויים, ולעשות עוד חילוף יכול לסבך אותנו עם כל הסיפור של כמות החילופים המותרת בעונה ויש בעיה. קל להחליף שחקן כמו וולי ג'אדג' כי אין מה להפסיד, אבל יש לנו ארבעה זרים טובים ואנחנו עוד יכולים לעשות שינוי ויבוא שחקן פחות טוב. אנחנו כל הזמן מסתכלים על שחקנים פנויים, וחושבים, אבל לא נעשה שינוי אלא אם נביא מישהו שבוודאות יעשה הבדל. אין שוק שחקנים ישראלי, אז פה אנחנו נמצאים, נשאר לעבוד קשה, ומסתכלים על שוק הזרים, ואם לא נמצא משהו מיוחד, לא נעשה כלום".

כאמור, התמונה של יציעים ריקים בדרייב אין נראתה לראשונה, כשהאולם מתקרב לשנה מיום חניכתו. בקבוצה היו מודאגים מאוד מעצם המצב, "אין ספק שהצלחות זה חלק חשוב מהקהל, כשאתה מצליח אז באים יותר, וכשאתה לא מצליח אז באים פחות", הגיב רמי כהן לסיטואציה, "צריך להיות הוגנים ולהגיד שבמשחקי גביע, גם בעונה שעברה כשהיינו בהדר יוסף, האולם לא היה מלא. לא יודע אם זאת העובדה שאנשים צריכים לקנות כרטיס ביחד עם עונה לא טובה, ושני משחקים בשבוע, ויחד עם כדורגל, וזה לא כיף גדול, בטוח שבמשחק ליגה הבא זה לא ייראה ככה".

עוד באותו נושא

סל ניצחון לטפירו, קרית גת הדיחה את הפועל תל אביב בשמינית גמר הגביע

לכתבה המלאה
רמי כהן יושב ראש הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
קרחות ביציעים. רמי כהן/יוסי ציפקיס

למרות דבריו של כהן, גורמים שונים בהנהלת הפועל תל אביב ובסביבתה מעוניינים לבצע שינוי, אך כזה ייעשה רק אם יימצא שחקן מתאים. בקבוצה מודאגים מהירדה ביכולת של טיילור באטל, שקלע אמש ב-3 מ-10 מהשדה וסובל מפציעה בכתפו, אך בשלב הזה הוחלט כי השחקן לא ייצא לניתוח וימשיך לשחק עם הפציעה. שחקן נוסף שמצבו לא ברור הוא גיל אמיתי, שהובא בתחילת העונה על תקן של ישראלי משלים ברוטציה, ולאחר שהציג יכולת לא טובה הגיע אמש לשפל חדש כשלא דרך על הפרקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully