וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי הדר: "שיחקנו מצוין היום", ורגאס: "רמי כמו אבא שלי"

מאמן מכבי חיפה התמוגג מהניצחון הגדול של קבוצתו 72:87 על הפועל ירושלים בגביע והחמיא לשחקניו: "יש לנו חוזק מנטלי, עוז בלייזר נותן עונה גדולה". דני פרנקו: "צריך להסתכל למציאות בעיניים, לא היינו טובים היום"

שחקני מכבי חיפה, רנה רוז'ו, עוז בלייזר. מגד גוזני
חגגו על ירושלים. שחקני מכבי חיפה/מגד גוזני

מכבי חיפה החזירה להפועל ירושלים על ההפסד הדרמטי בליגה, כשהדיחה אותה הערב (חמישי) מהגביע עם ניצחון מוחץ 72:87. הירוקים עלו לרבע גמר הגביע והם האחרונים שמשלימים את תמונת העולות. הפועל ירושלים, שקיבלה משחק חלש מיותם הלפרין וטוני גפני, רושמת מבחינתה הפסד שני רצוף, אחרי שהפסידה גם למכבי אשדוד בליגה.

העולות לרבע הגמר: מכבי ראשון לציון, מכבי תל אביב, בני הרצליה, מכבי חיפה, מכבי קרית גת, הפועל רמת גן/גבעתיים, עירוני נס ציונה ומכבי אשדוד. המשחקים יתקיימו ב-10 בינואר. הגרלת המשחקים תתקיים ביום ראשון הקרוב בשעה 16:10 במשרדי איגוד הכדורסל, כשטל ברודי יערוך אותה.

שחקן מכבי חיפה, גרגורי ורגאס. מגד גוזני
מחמיא לחבריו לקבוצה. ורגאס/מגד גוזני

רמי הדר אמר אחרי המשחק: "גורם לי להרגיש טוב שניצחנו, הוחמאתי מהקהל של ירושלים שמחאו לי כפיים. אני מרוצה מההגנה והקבוצתיות שלנו. אנחנו משתפרים, שיחקנו מצוין היום. החוזק המנטלי קיים והיה קיים גם בימים קשים, ראינו את זה אחרי מכבי. החבר'ה שקולים, בוגרים ורעבים. עוז נותן עונה גדולה עד עכשיו. כמו לכל שחקן, יש משחקים טובים ופחות, הוא משפר הרבה אלמנטים ומתאים לשיטה. כיף לעבוד איתו"

גרגורי ורגאס, הבולט בחיפה: "עשינו הגנה נהדרת ושיחקנו חזק. הפועל ירושלים קבוצה טובה, אבל היא עשתה טעויות, ניצלנו את זה. כולם היו טובים היום, שיחקנו בהתקפה ובהגנה. לא חשבתי שיהיה קל, היה קשה מאוד לשמור בהגנה. החברים לקבוצה שיחקו טוב וחכם. רמי נתן לי ביטחון, הוא כמו אבא שלי. ננוח ונראה מה הלאה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו. מגד גוזני
מאוכזב לעוף בשלב הזה. פרנקו/מגד גוזני

המאמן המפסיד, דני פרנקו: "אני מניח שכולם ידעו שזה משחק על תואר, זה משחק גביע, הזדמנות אחת, אין כבר מה לתקן ואין את המשחק הבא במסגרת הזאת. כבר אמרתי בעבר שהמטרה שלנו היא להגיע לכל משחק שאפשר להתמודד בו על תואר. לצערי, הם היו יותר נחושים ופיזיים מאיתנו, והצליחו להכתיב את סוג המשחק, אחרי הרבה ימים טובים שהיו לנו, יש גם יום כזה. הפסדנו לקבוצה טובה מאוד ששיחקה יוצא מן הכלל. אנחנו בין הקבוצות היותר טובות בליגה, וגם חיפה הוכיחה שהיא כזאת, מאכזב לעוף בשלב הזה, אבל בגביע בכל שלב אתה לא יודע איזה קבוצה אתה תקבל. תחושה של ריקנות, אבל כמו שניצחנו הרבה משחקים יפים כקבוצה אז היום הפסדנו את המשחק הזה כקבוצה. בסך הכל היה לנו שבוע לא טוב ואני לא מחפש לזה תירוצים, רצינו לנצח אבל הייתה קבוצה שהייתה טובה יותר בצד השני. זה מאכזב שזה בשלב כל כך מוקדם אבל צריך להסתכל על המציאות בעיניים, שיחקנו לא טוב היום".

סייע בכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully