וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 25.12: עסקת 110 מיליון הליש"ט של צ'לסי

האלופה רוצה לרכוש את פוגבה וגריזמן, ולממן זאת באמצעות מכירת הזאר. מחרז על הכוונת של ריאל, לאתלטיקו יש קשר חדש, טוטנהאם אחרי מוסא דמבלה נוסף ולאן עבר לואיס פביאנו?

one

בווידאו: השלושער של ריאד מחרז ב-0:3 של לסטר סיטי על סוונסי

העברות

* אוגוסטו פרננדס יהפוך לאחר החג לשחקנה של אתלטיקו מדריד, שסיכמה על רכישת כרטיסו מסלטה ויגו תמורת 6.5 מיליון יורו. הקשר הארגנטינאי בן ה-29 יחתום עד 2019 וירוויח כ-1.8 מיליון יורו לעונה.

* לואיס פביאנו, חלוץ נבחרת ברזיל לשעבר, עזב את סאו פאולו בגיל 35 וחתם בליגה השנייה בסין, בקבוצת קואנג'יאן טיאנג'ין, אותה מאמן ונדרליי לושמבורגו. הוא מצטרף לז'אדסון, אקס נבחרת ברזיל ושחטאר דונייצק.

אוגוסטו פרננדס, נבחרת ארגנטינה. GettyImages
עוד ארגנטינאי באתלטיקו. אוגוסטו פרננדס/GettyImages

שמועות

* טוטנהאם מחפשת חלוץ בדחיפות אחרי הפציעה של קלינטון אנג'איי ופנתה לברצלונה לגבי סנדרו ראמירס. גם מיטשי באטשואיי ומוסא דמבלה מפולהאם בתמונה. אגב, אם דמבלה אכן יגיע הוא יצטרף למוסא דמבלה שכבר משחק בטוטנהאם ויצור את טל בן חיים גירסת אנגליה.

* בספרד מדווחים שריאל מדריד צפויה להצטרף למרדף אחר ריאד מחרז, קשרה האלג'יראי הלוהט של לסטר סיטי. צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וגם ברצלונה קושרו לשחקן שהצהיר כי בכוונתו להמשיך עד תום העונה עם השועלים, כשהבלאנקוס רוצים להחתימו אם חסה יעזוב בינואר.

* הצהובון האנגלי "דיילי סטאר" טוען כי צ'לסי מתכננת לממן את רכישתם העתידית של פול פוגבה ואנטואן גריזמן (עלות משותפת של 110 מיליון ליש"ט) באמצעות מכירה קרובה של אדן הזאר.

* חואן איטורבה, הקיצוני הארגנטינאי של רומא, מתקרב כעת לבורנמות' בעסקת השאלה, אחרי שאנשי ווטפורד טענו כי הוא כלל לא נמצא בתכניות שלהם.

* איוסה, חלוצה הספרדי של ניוקאסל, אמר ברדיו של טנריפה כי מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם מעוניינות להחתימו.

* קאלום צ'יימברס, שחקן ההגנה האנגלי של ארסנל, עשוי לחזור לסאות'המפטון בהשאלה עד תום העונה. המגן/בלם בן ה-20 נמכר מהסיינטס לתותחנים ב-16 מיליון ליש"ט בקיץ 2014.

* דיווחים באיטליה גורסים כי ליברפול מתכוונת לחזק את ההתקפה שלה באמצעות צירופו של החלוץ האיטלקי ג'וזפה רוסי, שסובל בקריירה שלו מחוסר מזל משווע ומרבה להיפצע.

* ורונה פנתה למילאן במטרה לקבל ממנה את צמד הצעירים - הבלם הברזילאי רודריגו אלי והקשר הארגנטינאי חוסה מאורי. גם קייבו ואטאלנטה בעקבות מאורי.

* לוקא דו, קשרה בן ה-26 של נאנט, עשוי לעזוב את הקבוצה בה הוא משחק מאז 2012 לטובת אלופת בלגיה גנט, המשחקת בשמינית גמר ליגת האלופות. המגעים בין הצדדים כבר החלו.

ריאד מחרז, שחקן לסטר סיטי. GettyImages
טאלנט מבוקש. ריאד מחרז/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully