וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "צריך לפעמים דקה-שתיים לנוח, שמח שנכנסתי והבאתי שינוי"

24.12.2015 / 21:27

הרכז בן ה-40, שקלע את סל הניצחון של קרית גת ב-82:83 הגדול על הפועל תל אביב שהעלה את קבוצתו לרבע הגמר, מרגיש טוב ורוצה לראות המשכיות: "מקווה שזה ידחוף אותנו קדימה"

הניצחון הדרמטי של מכבי קרית גת על הפועל תל אביב 82:83 בגביע היום (חמישי), הראה שוב עד כמה מאיר טפירו מסרב להיגמר. בגיל 40 ואחרי שקבר עוד סל ניצחון, הרכז מקווה שמעכשיו, העונה של קבוצתו תיכנס למסלול הנכון.

טפירו אמר אחרי המשחק: "הרגשה של ניצחון זאת הרגשה כיפית, אנחנו באיזשהו תהליך עם שחקנים חדשים, ורוצים לקחת את הכדורסל הטוב ששיחקנו בשלושה וחצי רבעים ולהמשיך איתו לעונה שלמה. זה אמור לתת ביטחון לחבר'ה לשחק כדורסל נכון וחכם. אני מקווה שהניצחון הזה ידחוף אותנו קדימה, כי יש לנו משחק חשוב נגד נס ציונה והליגה זה מה שאנחנו מכוונים אליו, המטרה הראשית שלנו זה להישאר בליגה. שמח שעלינו לרבע גמר אבל מקווה שניקח את המשחק הזה קדימה. לא היה פשוט, צריך לפעמים את הדקה-שתיים כדי להרגיש טוב עם הרגליים, אבל פה כבר שיחקתי וירדתי לנוח 6 דקות לסוף כשהייתי במשחק. גם כשהייתי בצד היינו במשחק צמוד, חיכיתי לרגע להכנס, ואני שמח שנכנסתי והצלחתי להביא דברים טובים ב-2 דקות האחרונות. זה ניצחון קבוצתי, מאוד שמח שהראינו כדורסל טוב"

על המהלכים האחרונים: "היו 17 שניות, יצאנו מפסק זמן לתרגיל, אמרנו שאנחנו צריכים למשוך את השעון לשלוש שניות ולקחת זריקה אחת שתהיה אפשרות לריבאונד, אולי לטיפ, ואם נקלע שלא יהיה צ'אנס לעשות עוד סל. קיבלתי את הכדור ורציתי להגיע לנקודה שאני אוהב ולהביא את השחקן לאן שאני רוצה, ואני שמח שהגעתי לנקודה הזאת ושהזריקה נכנסה. זה גם רבע גמר, וגם אמונה להמשך לדרך. אוסבי חתך עליי ולקח לי שניה וחצי שרציתי לזרוק, זה עיכב אותי קצת, אבל אם הייתי מחטיא היה צ'אנס לטיפ. שמח שהלך טוב היום".

מאיר טפירו, מכבי קרית גת. קובי אליהו
עושה דברים גדולים גם בגיל 40. טפירו/קובי אליהו

המאמן המפסיד, שרון אברהמי: "אין פה מה להסביר יותר מדי את הסל של השנייה האחרונה, אמרתי לשחקנים דבר אחד, וזה הדבר היחידי שאפשר להגיד. דיברנו הרבה על הרבע האחרון ועל זה שהתביישתי על הלחץ של השחקנים ב-20 ומשהו הדקות הראשונות, אז היום אני דווקא גאה על איך ששיחקו ב-12-13 דקות האחרונות. כששחקנים שלי עולים בלי מספיק אנרגיות ולוקחים לנו ריבאונד התקפה ואנחנו רכים, אז אני לא רגיל שהם משחקים ככה. מה אפשר להגיד על הסל של מאיר? כשלא הולך אז לא הולך. עצוב לי מאוד על ההפסד הזה".

אברהמי המשיך: "אנחנו עושים המון דברים ואני לא בורח. בשלושה ימים האלה עשינו עבודה מנטאלית, ברגע שלא עבד הרכב מסוים, עברנו להרכב של ג'ף וג'ון בעמדות 4-5, משם חזרנו למשחק. נכון לעכשיו המזל הולך נגדנו. אני לא מתעלם מזה שאנחנו צריכים להראות יותר טוב, נכון לעכשיו אנחנו תמיד צמודים במשחקים, אבל לא מצליחים לנצח בסופו של דבר. הפציעה של טיילור היא אחת הבעיות שלנו, נכון לעכשיו הוא ימשוך. במצבים האלה צריך להביא תוצאות אבל אם היינו מתפרקים או מפסידים בהפרש גבוה הייתי מדבר אחרת. לי יש ביטחון בעצמי, בכל המקומות שהייתי הצלחתי בהם. לא נעים להפסיד כל כך הרבה משחקים בשניות האחרונות, את השאלה לגביי צריך לשאול את ההנהלה".

למרות חוסר שביעות רצון מתוצאות הקבוצה, ורצון של גורמים שונים לעשות שינוי, מעמדו של המאמן שרון אברהמי נותר יציב.

מאמן הפועל תל אביב, שרון אברהמי. קובי אליהו
למרות ההפסד, מעמדו עדיין יציב. אברהמי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully