וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ברונו ז'נסיו מונה למאמנה של ליון

הקבוצה הצרפתית, שפיטרה לאחרונה את הובר פורנייה, מצאה את המחליף, כשמינתה לתפקיד את מי שהיה עוזרו. על פי הדיווחים, שחקני עבר מהקבוצה צפויים להצטרף לצוות האימון גם כן

הובר פורנייה מאמן ליון. AP
ליון מצאה לו מחליף. פורנייה/AP

עוד קבוצה מחליפה מאמן בצרפת. ליון, שפיטרה לפני מספר ימים את הובר פורנייה, הוציאה היום (חמישי) הודעה רשמית באתר שלה, על כך שמינתה לתפקיד את ברונו ז'נסיו, שהיה עוזרו של פורנייה. הקבוצה, שנמצאת רק במקום התשיעי בליגה והפסידה בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים שלה, הודיעה שז'ניסו יחל בעבודתו ביום שני הבא.

"התייעצויות נרחבות נערכו בין הצוות המקצועי, המנהלים והשחקנים לגבי מצבה של הקבוצה בתקופה האחרונה ומציאת הסיבות לתוצאות המאכזבות", נכתב בהודעת הקבוצה. "בעקבות הדיונים הללו, החליט הנשיא ז'אן מישל אולאס, יחד עם סגנו, ג'רום סידו, לערוך שינויים בצוות האימון. הן הובילו לכך שהקבוצה זקוקה לשינוי מיידי. את עמדת המאמן החדש יתפוס ברונו ז'נסיו. הוא לבש את מדי ליון במשך 10 שנים ויש לו היכרות עם הקבוצה. מ-2005 שהוא הובא לקבוצה על ידי ג'ראר הויה ועד עכשיו, ז'נסיו למד את עקרונות המועדון ודרישותיו, מה שיאפשר לו לגבש קבוצה חזקה".

על פי דיווחים שונים בצרפת, אל ז'נסיו עשוי להצטרף שחקן עבר מהקבוצה, כשבין השמות שהוזכרו ניתן למצוא את הברזילאים סוני אנדרסון החלוץ וכריס הבלם. על פי אותם דיווחים, ז'אן מישל אולאס מעדיף לראות את ז'וניניו חוזר לקבוצה ומצטרף לצוות המקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully