וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אביחי ידין על הכוונת, המשא ומתן עשוי להתחיל בקרוב

24.12.2015 / 16:52

הקשר שקיבל הודעה כי הוא לא נמצא בתכניות של מכבי חיפה והושם ברשימת ההעברות עשוי לשוב למועדון בו שיחק בין 2008 ו-2012. פינטילי המריא לרומניה במטרה לחתום בסטיאווה בוקרשט

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל תל אביב לקרית שמונה

אביחי ידין, שקיבל הודעה כי הוא לא נמצא בתכניות של מכבי חיפה והושם ברשימת ההעברות, נמצא על הכוונת של הפועל תל אביב. כידוע, הקפטן מיחאי פינטילי אמור לעזוב בימים הקרובים לסטיאווה בוקרשט, ובקבוצה של גיא לוי מחפשים מחליף לעמדת הקשר.

האדומים מעוניינים בשחקנים בעלי ניסיון, בפרט כאלה שחוו כבר קדנציות מוצלחות במועדון, דוגמת אביחי ידין וטוטו תמוז. בימים הקרובים הפועל ככל הנראה תיכנס למשא ומתן עם הקשר ותציע לו חוזה למספר עונות, ובקבוצה מקווים כי גם הוא וגם תמוז יצטרפו כבר בחלון ההעברות הקרוב.

ידין (29) גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא, והצטרף להפועל תל אביב ב-2008. עם האדומים זכה בשלושה גביעים ובאליפות אחת (2009/10), ובמהלך תקופתו שם גם הגיע לנבחרת ישראל. בקיץ 2012 עזב למכבי חיפה אך איבד ממעמדו, והעונה שותף בשלושה משחקים בלבד.

בעניין אחר: מיחטאי פינטילי המריא לרומניה במטרה לחתום בסטיאווה בוקרשט. ברומניה טוענים כי מה שמפריד בין הצדדים זה שכר טרחה של סוכנו של השחקן ושכל הפרטים נסגרו, אך בהפועל טוענים כי העסקה עדיין לא סגורה.

שחקן מכבי חיפה, אביחי ידין. יוסי ציפקיס
ישוב לאדום? אביחי ידין/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully