וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של פינטילי: "כולם רוצים לסגור את העברתו לסטיאווה"

23.12.2015 / 22:19

בוגדן אפוסטו, ששיחק בעבר בבני סכנין, מסביר מדוע קפטן הפועל תל אביב צפוי לחתום בסטיאווה בימים הקרובים: "מאמן הנבחרת רוצה לראות אותו ברומניה ולא בהפועל, שלא מצליחה העונה"

one

בווידאו: תקציר התבוסה של הפועל תל אביב לקרית שמונה

עסקת העברתו של מיחאי פינטלי מהפועל תל אביב לסטיאווה בוקרשט על סף סיכום, ונראה כי הצדדים מעוניינים בעסקה שתיחתם כבר ביומיים הקרובים. אם הסיכום המיוחל יהיה כבר מחר, יטוס פינטילי לרומניה ויחתום על חוזהו.

עם זאת, הדברים עדיין לא סגורים כפי שדווח בתקשורת הרומנית. "יש משא ומתן בין הפועל לבין סטיאווה וברגע שזה ייסגר הוא יחזור לרומניה", טוען סוכנו, בוגדן אפוסטו, שחקן בני סכנין בעבר. "זה יכול לקרות מחר או תוך כמה ימים. יש רצון של כולם לסגור את העסקה, אך אין עדיין סיכום בין המועדונים. למה הוא עוזב? קודם כל, יש לו שני ילדים קטנים והוא ואשתו מעדיפים שילמדו ברומניה. המשפחה שלהם בבוקרשט, והם מעדיפים להיות קרובים אליהם. מעבר לזה, יש את מאמן הנבחרת ויש את היורו בקיץ שחשוב פה לכולם, והוא רוצה לראות אותו משחק ברומניה ולא בהפועל שלא מצליחה העונה. פינטילי מבין את זה. אלה חלק מהסיבות שהוא רוצה לחזור לרומניה".

בהפועל מאשרים כי יש משא ומתן מתקדם בין הצדדים ואף מרוצים מאוד מהסכום שאותו אמורים לקבל על הקפטן. "קיבלנו הצעה יפה מאוד עבורו", טוען גורם בהפועל, "החלטנו להחליפו, אך עדיין הדברים לא נסגרו סופית". אגב, הקשר הרומני פצוע ולא התאמן היום, וגם אם יישאר לא אמור לשחק במחזור הקרוב.

מיחאי פינטילי שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
בהפועל מרוצים מהסכום היפה שצפוי להיכנס ממכירתו. פינטילי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully