וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בקטלוניה: אוסקר גרסיה על סף חתימה ברד בול זלצבורג

ב'ספורט' הקטלאני מדווחים שאקס מכבי תל אביב עשוי להיות מוצג כמאמן אלופת אוסטריה, בה משחק עומר דמארי, אחרי שניהל עמה משא ומתן ממושך. עוד דווח כי גרסיה דחה מספר הצעות נוספות

אוסקר גרסיה מאמן ברייטון. GettyImages
מצא קבוצה חדשה? אוסקר גרסיה/GettyImages

אוסקר גרסיה על סף חתימה ברד זלצבורג, כך מדווחים היום (חמישי) ב'ספורט' הקטלאני. המאמן, ששימש כמאמן מכבי תל אביב בשתי קדנציות שונות בעבר, נמצא במשא ומתן ממושך עם אלופת אוסטריה, במדיה משחק גם הישראלי עומר דמארי. תומאס לש הגרמני משמש כעת כמאמן זמני של הקבוצה האוסטרית, אחרי שהחליף לפרק זמן מוגבל את פיטר ציידלר. על פי הדיווח, הוא עשוי להיות מוצג כמאמן הקבוצה כבר בשעות הקרובות. עוד נכתב כי גרסיה סירב למספר הצעות מקבוצות שונות באירופה.

אוסקר גדל בברצלונה כשחקן ועבד במחלקת הנוער של המועדון אחרי שפרש (2010-2012). בעונת 2012-13 מונה למאמן מכבי תל אביב והוליך אותה לאליפות ראשונה אחרי 10 שנים. בסיומה של אותה עונה אוסקר עזב את קרית שלום ועבר לאמן את ברייטון מליגת המשנה באנגליה. אחרי שנה בדרום הממלכה, חזר למכבי תל אביב, אבל עזב אותה אחרי כמה משחקים בודדים באירופה. הוא חזר לאנגליה, עמד על הקווים של ווטפורד במשך תקופה קצרה ועזב בגלל בעיות בריאותיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully