וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירוג ה"גרדיאן": מסי השחקן הטוב בעולם, רונאלדו 2, ניימאר 3

העיתון הבריטי פרסם את הטופ 10 שלו, הפרעוש טיפס לפסגה על חשבונו של יריבו הגדול, שירד מקום אחד. עוד בעשירייה: לואיס סוארס, שלושה נציגים של באיירן מינכן, זלאטן, אגוארו וסאנצ'ס

one

בווידיאו: תקציר משחק הליגה האחרון של בארסה

רשימת 100 השחקנים הגדולים בעולם של ה"גרדיאן" הגיע היום (חמישי) לשיאה עם פרסום מקומות 1 עד 10. לא פחות מ-123 שופטים ומצביעים מ-49 מדינות שונות, כולל שחקני עבר, עיתונאים וכו', דירגו את הכוכבים הגדולים כאשר מי שמי שטיפס מהמקום השני לראשון היה ליאונל מסי. לא פחות מ-74 אחוזים מהבוחרים נתנו למסי את המקום הראשון מבין הבחירות שלהם.

אל המקום השני ברשימה הגיע כריסטיאנו רונאלדו. כוכב ריאל מדריד דורג בשנה שעברה ראשון, אולם איבד את הפסגה לאחר עונה שהסתיימה ללא תארים למרות עוד שלל שערים והישגים אישיים. במקום השלישי ניצב ניימאר, אולי השחקן שנמצא בכושר הטוב ביותר בעולם בעונה הנוכחית.

את הטופ 10 סוגרים לואיס סוארס מברצלונה שדורג רביעי, רוברט לבנדובסקי ותומאס מולר שהגיעו למקומות חמש ושש בהתאמה, זלאטן איברהימוביץ' כוכב פריס סן ז'רמן שנבחר למקום השביעי, מנואל נוייר שוער באיירן מינכן והנציג השלישי של הבווארים בשמינייה הגדולה, סרחיו אגוארו ממנצ'סטר סיטי ואלכסיס סאנצ'ס מארסנל.

ליאונל מסי, ברצלונה, כובש מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
שוב מעל כולם/רויטרס

מיכאל יוכין מוואלה! ספורט היה שופט בפאנל. העשירייה שלו: סוארס, מסי, אלכסיס סאנצ'ס, ניימאר, דה בראונה, רונאלדו, בופון, תומאס מולר, לבנדובסקי, טורה.

עוד באותו נושא

בכורה לדה בראונה, אובמיאנג וקיין: דירוג הכדורגלנים הטובים בעולם

לכתבה המלאה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רונאלדו רק במקום השני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully