וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובין סודרלינג פרש בגלל מקרה קשה של מחלת הנשיקה

השבדי בן ה-31 החליט לפרוש לאחר שהוא סובל מהמחלה מאז שנת 2011. סודרלינג דורג בעבר במקום הרביעי בעולם וזכור בעיקר מהניצחון על רפאל נדאל ברולאן גארוס ב-2009: "הבנתי שלא היה בריא מספיק"

רובין סודרלינג טניסאי שבדי. רויטרס
סימפטומים של אימון יתר. סודרלינג/רויטרס

הטניסאי רובין סודרלינג פרש אמש (רביעי) מטניס בגיל 31 וזאת לאחר שלא הצליח להתאושש בצורה טובה ממחלת הנשיקה, ממנה הוא סובל ב-4 השנים האחרונות.

סודרלינג, שדורג בשיאו במקום הרביעי בעולם, זכור בעיקר כשחקן הראשון שהדיח את רפאל נדאל מהרולאן גארוס, מאז שנדאל נכנס לתחרות. סודרלינג השיג את הניצחון היוקרתי בשנת 2009, אז גם הגיע לגמר הטורניר רק כדי להפסיד לרוג'ר פדרר. סודרלינג הצליח להגיע לגמר גם בשנת 2010, אך נכנע לנדאל.

סודרלינג אמר לאחר הפרישה: "הבנתי שלא אהיה בריא מספיק כדי לשחק טניס ברמה שאני דורש מעצמי. מהסיבה הזו החלטתי לסיים את הקריירה שלי כשחקן טניס מקצועני".

רובין סודרלינג טניסאי שבדי. רויטרס
ניצח את נדאל על חימר. סודרלינג/רויטרס

הטניסאי, שגם הגיע בעבר לרבע הגמר בווימבלדון ובאליפות ארצות הברית הפתוחה, קיווה לחזור לפעילות מלאה, אך פשוט לא הצליח להתגבר על המחלה.

סודרלינג הוסיף: "חליתי מספר שבועות לפני אליפות שבדיה ב-2011. לא הייתי מודע לחומרת העניין והמשכתי להתאמן ולשחק כרגיל. נקלעתי לסימפטומים של אימון יתר ולאחר מכן לא הצלחתי להמשיך ולהתאמן כרגיל. עם זאת, בשנה האחרונה חל שיפור. אך זה לא הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully