וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרכון שאבא החרים, התאונה והתמונה המוזרה של שחקן ליברפול החדש

הרדז סיכמו על העברת מרקו גרויץ' מהכוכב האדום, אלא שאז אביו הודיע: "הדרכון שלו אצלי, הוא לא הולך". כמה שעות חלפו, האב עבר תאונה ובזמן שהוא בביה"ח, הילד פרסם תמונה עם כרטיס טיסה

one

בתקציר: ההפסד של ליברפול מהמחזור האחרון

סיפור מוזר מלווה ביממה האחרונה את מעברו הצפוי של הכישרון הסרבי הצעיר של הכוכב האדום בלגרד, מרקו גרויץ', לליברפול. על פי כל הדיווחים, המייטי רדז סיכמו עם הקבוצה הסרבית על רכישת היהלום המבטיח תמורת 5.1 מיליון ליש"ט, אלא שאז אביו, גוראן גרויץ', נכנס לתמונה.

בראיון שהעניק אתמול (רביעי) לעיתון "בליק" אמר גוראן הזועם: "הכוכב האדום מכריחים את הבן שלי לעבור לליברפול, זה יהרוס לו את הקריירה. הם בצרות כלכליות ומוכרים אותו בגלל זה. ראשי המועדון לא יודעים לנהל אותו כמו שצריך ושחקנים בחדר ההלבשה מחכים שמרקו יימכר כדי שהם יקבלו את המשכורות שלהם".

עוד אמר האב: "לא אתן לכוכב האדום להרוס את הילד שלי. כל האנשים במועדון הזה הפנו לנו את גבם. הם התקשרו למרקו עשר פעמים ביום ושכנעו אותו לחתום על החוזה בליברפול. אנחנו בכלל דיברנו עם אודינזה ואנדרלכט ופתאום הגיע הסיפור עם ליברפול. שחקנים סרבים צעירים לא מצליחים בפרמיירליג. מרקו מספיק מוכשר לליגה האנגלית, אבל עוד לא מוכן. בכל מקרה, הדרכון של מרקו אצלי ואני לא אתן לו ללכת לשום מקום".

אלא ששם לא נגמר הסיפור. בשעות הערב של אתמול, זמן קצר לאחר הראיון הסנסציוני הזה, גוראן נסע בדרכו הביתה כאשר מכונית התנגשה בו מאחור. ראשו של האב הוטח בחלון הקדמי של הרכב והוא הובהל לטיפול נמרץ בבית חולים מקומי. למזלו של גוראן, לא נגרם לו נזק משמעותי במיוחד והוא צפוי להיות בריא ושלם בקרוב. באופן מוזר משהו, ממש במקביל פרסם מרקו תמונה בחשבון האינסטגרם שלו בה הוא נראה מחזיק בכרטיס טיסה, מה שעורר כל מיני תיאוריות קונספירציה לגבי הדרך בה הוא השיג לבסוף את הדרכון שלו על מנת לטוס לאנגליה.

מרקו גרויץ' וכרטיס הטיסה לאנגליה. חשבון האינסטגרם של מרקו גרויץ', צילום מסך
התמונה המשונה של גרויץ'/צילום מסך, חשבון האינסטגרם של מרקו גרויץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully