וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסאן" עונה ללואי ואן חאל: "מתנצלים... ששעממת את האוהדים"

מאמן מנצ'סטר יונייטד דרש מהתקשורת התנצלות, בצהובון ענו: "מתנצלים... שהוצאת 250 מיליון ליש"ט והודחת מהצ'מפיונס". "דיילי מייל": "יונייטד רוצה לחטוף לסיטי את גווארדיולה"

צילום מסך

התקשורת האנגלית משיבה אש ללואי ואן חאל. מאמן מנצ'סטר יונייטד התייצב אתמול (רביעי) למסיבת עיתונאים במצב רוח קרבי ודרש מכלי התקשורת התנצלות על כך שהם רומזים שהוא יוחלף בזמן הקרוב בידי ז'וזה מוריניו. אחרי חמש דקות בהן ירה דברים עצבניים לחלל החדר, הוא קם ויצא, בלי לאפשר לעיתונאים לשאול שאלות.

ב"הסאן" סיפקו לואן חאל תשובה הבוקר ולא להתנצלות כזו הוא ציפה. שער העיתון נשא תמונה של ההולנדי כשמעליה מתנוססת המילה "סליחה" ולצדה ההתנצלויות. "אנחנו מתנצלים... שלא ניצחת שישה משחקים ברציפות. אנחנו מתנצלים... שירדת מהמקום הראשון למקום החמישי. אנחנו מתנצלים... שהודחת מליגת האלופות. אנחנו מתנצלים... ששעממת את האוהדים. אנחנו מתנצלים... שבזמן שהוצאת 250 מיליון ליש"ט בשביל זה. אנחנו מאוד מתנצלים אוהדי יונייטד - על כך שהוא נשאר בינתיים".

גם ב"מירור" מיהרו להגיב ודייויד מקדונל כתב: "לואי ואן חאל ההזוי מנסה לצייר את עצמו כקורבן, אבל מה עם האוהדים שצריכים לסבול מהכדורגל חסר ההשראה של הקבוצה שלו?". ב"טלגרף" ערכו דירוג של ההתפרצויות "הטובות" ביותר של מאמנים במסיבות עיתונאים ותגובות אחרי משחקים.

בינתיים לביקורות ההולכות וגוברות על המאמן הוותיק, הצטרף גם שחקן העבר של השדים האדומים, אנדריי קאנצ'לסקיס: "אני פשוט חושב שואן חאל לא מבין את הכדורגל האנגלי. קבוצה צריכה מנהיגים כמו בריאן רובסון, רוי קין, פיטר שמייכל. שחקנים שנותנים לך ערך מוסף ברגעים בהם צריכים מנהיגות. אבל ואן חאל פשוט לא רוצה שחקנים כאלו וזו הסיבה לתוצאות הגרועות".

על פי ה"דיילי מייל", יונייטד תנסה לגנוב מתחת לאף של צ'לסי ומנצ'סטר סיטי את פפ גווארדיולה, שמחפש לעצמו קבוצה לעונה הבאה אחרי שהוחלט כי הוא ייפרד מבאיירן מינכן. אד וודוורד, סגן היו"ר ביונייטד והאחראי על הרכש, מעוניין לפטר את לואי ואן חאל וחולם לראות את הקטאלני על הקווים.

שער "הסאן" נגד מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל. צילום מסך
שער "הסאן" נגד מאמן מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully