וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "לדעתי, אני השחקן הטוב ביותר בעולם נכון להיום"

גארד הווריירס העניק ראיון נרחב למגזין טיים: "מייצג את מה שהליגה רוצה, אני ווינר". בראינט אחרי התבוסה ל-OKC: "אי אפשר לאמן חתול לנבוח". נוביצקי במקום ה-6 בכל הזמנים: "הישג גדול". לאונרד דרס את יוטה: "רק עוד יום רגיל"

AP

בווידאו: דיוויד בלאט במסיבת עיתונאים

יומיים בלבד לפני המשחק הכי מסקרן של העונה ב-NBA עד כה, בין גולדן סטייט ווריירס לבין סגניתה, קליבלנד קאבלירס, שתי הקבוצות רשמו הלילה (בין רביעי לחמישי) ניצחונות מרשימים. הווריירס לא ספרו את יוטה למרות משחק לא גדול וקליבלנד גברה על ניו יורק, לאחר שגם משחקה לא התעלה לרמות גבוהות.

אחרי המשחק, התפרסם ראיון גדול עם סטפן קרי במגזין טיים היוקרתי, שם סיפק ה-MVP של העונה עד כה כמה ציטוטים מעניינים מאוד: "לדעתי, אני השחקן הכי טוב בעולם היום. יש לי ביטחון שאני יכול לשחק ברמה הכי גבוהה בכל ערב ואם אתה לא מרגיש זאת בכל ערב, אתה עושה לעצמך שירות רע".

על כך שדריימונד גרין העניק לו את הכינוי 'הפנים של ה-NBA' אמר קרי: "אני מאמץ את זה, אתה חייב להיות ווינר כדי לקבל את הכינוי הזה. אני חושב שאני מייצג את מה שהליגה רוצה לייצג".

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט. GettyImages
"לא רוצה להיות פסימי" קרי/GettyImages

על השחקנים שהוא הכי מעריך בליגה אמר: "יש רשימה של 10-15 פוינט גארדים שאני עוקב אחריהם כל יום. כריס פול הוא כנראה במקום הראשון. אני אוהב אותו, עבדתי עוד לפני שהגעתי לליגה, שנינו מצפון קרולינה. ראסל ווסטברוק וג'ון וול הם עוד שני שחקנים שאני אוהב לראות ונותנים לי דרייב. לגבי ספורטאים, ג'ורדן ספיית' הגולפאי הוא הספורטאי האהוב עלי בעולם כיום. הוא צעיר, אך בוגר בנפשו ואני אוהב איך שהוא מתנהל".

קרי סיכם: "הדאגה הגדולה ביותר שלי היא לאבד את עצמי ולאבד את הפרספקטיבה על החיים. אני לא רוצה שתהיה לי גישה שלילית. הדברים נראים טוב עכשיו, אנחנו מנצחים, הכל טוב בבית והכל הגיע ביחד. בסוף הכדורסל ייגמר, אך החיים ממשיכים ואני לא רוצה להיות מקוטלג רק כשחקן כדורסל. אני מצפה מעצמי להמשיך להשתפר.

קוואי לאונרד שחקן סן אנטוניו. AP
לא מתרגש. לאונרד/AP

במקביל, בשקט יחסי, סן אנטוניו ספרס עוברת גם היא עונה נהדרת. הקבוצה גברה הלילה 83:108 על מינסוטה המבטיחה, היא עם מאזן של 5:25 והיא לא הפסידה העונה בבית. בנוסף, החבורה של גרג פופוביץ' רשמה נתון מרשים שמראה על הדומיננטיות שלה כשהפרש הסלים שלה אחרי 30 משחקים עומד על +408 - השני בטיבו בהיסטוריה.

"זה רק עוד יום עבורי", אמר קוואי לאונרד, השחקן הכי טוב של פופוביץ' העונה, שסיים את המשחק עם 19 נקודות. למרקוס אולדרידג' הוסיף: "החברים משחקים ברמה גבוהה מאוד, אם נמשיך ככה, הדברים ילכו טוב מאוד עבורנו".

קובי בראיינט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
חתולים וכלבים. בראיינט/AP

אוקלהומה סיטי מתחילה גם היא לחזור לעצמה ולעלות במעלה הטבלה במערב והלילה היא דרסה ללא עוררין 85:120 את לוס אנג'לס לייקרס. מאמן המנצחת, המאמן בילי דונובן אמר בסיום: "אני שמח בשביל קווין דוראנט. הוא יכול היה לקחת הרבה יותר זריקות, אך הוא חיפש את החברים שלו ועשה את המשחק קל עבור כולם".

קובי בראינט אמר: "זה הרגיש כאילו השערים נפתחו והם רצו כמו סוסים במירוץ. הם עשו לנו בליץ ברבע השלישי. הם היו מהירים וטובים יותר היום והיה לנו קשה להשתלט על זה. צריך להיות ריאלים לעומת איפה שאנחנו היום. אפשר לאמן חתול כדי שינבח, אבל לא משנה מה תעשה, הוא פשוט לא ינבח, אז אין טעם לצעוק עליו".

דירק נוביצקי שחקן דאלאס. AP
אגדה. נוביצקי/AP

במשחק הצמוד של הלילה, ניצחה דאלאס 118:119 את ברוקלין אחרי ההארכה, אך מהמשחק הזה כולם יזכרו את ההישג של דירק נוביצקי, שעבר את שאקיל אוני ועלה למקום השישי ברשימת הקלעים בכל הזמנים. נוביצקי אמר: "אני משחק בשביל המועדון הזה. ברור שההישג האישי שלי גדול יותר מהמשחק הספציפי הזה בתמונה הגדולה, אבל כשאתה על המגרש אתה לא חושב על זה, אתה רק רוצה לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully