וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.12: ברנרדסקי על הכוונת של ריאל, ברצלונה ובאיירן

היהלום של פיורנטינה מושך תשומת לב ברחבי אירופה, אבל אם יעבור זה יקרה רק בקיץ. ז'ורז'יניו האריך חוזה בנאפולי, צ'רישב מבוקש בוויאריאל, לוקאס מורה בדרך למנצ'סטר יונייטד?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: סולי קאיקאי

העברות

* מאט ג'רביס שמשחק מתחילת העונה כמושאל מווסטהאם לנוריץ', יהפוך לשחקן של הקנריות בצורה קבועה ב-2 בינואר. שתי הקבוצות הגיעו לסיכום וג'רביס חתם לשלוש וחצי שנים.

* נאפולי הודיעה על הארכת חוזהו של ז'ורז'יניו עד קיץ 2020. הקשר הברזילאי (24) הוא אחד מעמודי התווך בעונה המוצלחת של הפרטנופי.

* קריסטל פאלאס החזירה מהשאלה את שחקן הכנף סולי קאיקאי. האנגלי בן ה-20 הושאל בתחילת העונה לשרוסברי מהליגה השלישית והצטיין עם 5 שערים ו-2 בישולים ב-14 משחקים.

שחקן פריס סן ז'רמן לוקאס מורה. רויטרס
בדרך לאנגליה? לוקאס מורה/רויטרס

שמועות

* בספרד ממשיכים לעסוק בעתידו של מארק אנדרה טר סטגן וטוענים שליברפול מגלה בו עניין רב. השוער הגרמני ממעט לשחק בברצלונה וזעם אחרי שלא פתח בגמר גביע העולם לקבוצות.

* דניס צ'רישב שכיכב בשנה שעברה בוויאריאל, לא מרוצה ממעמדו בריאל מדריד ורוצה לעזוב. בוויאריאל מאוד ישמחו לקבל אותו בחזרה, הפעם ברכישה ולא בהשאלה.

* באיטליה מדווחים שפדריקו ברנרדסקי נמצא על הכוונת של ברצלונה, ריאל מדריד ובאיירן מינכן. בכל מקרה, שחקן הכנף הצעיר של פיורנטינה - אחת מתגליות העונה באיטליה - לא צפוי לעבור בינואר ואם הוויולה יסכימו למכור אותו, זה כנראה יהיה רק בקיץ.

* ב"טלגרף" מספרים שמנצ'סטר יונייטד קיבלה רשות מפ.ס.ז' לנהל מו"מ עם הקשר הברזילאי לוקאס מורה. ההערכות הן שאם הצדדים יגיעו להבנות, השדים האדומים ישלמו לאלופת צרפת 22 מיליון ליש"ט. גם ליברפול בתמונה.

* לוס אנג'לס גלאקסי רוצה להחתים את אשלי קול. המגן השמאלי בן ה-35 שוחרר מרומא בקיץ ומאז לא שיחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully