וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה היה הלילה לו הקאבלירס חיכו, הלילה שהם עבדו עליו חודשים"

בקליבלנד חגגו את העובדה כי סופסוף יש להם סגל מלא. לברון: "לא הצלחתי לזכור מתי בפעם האחרונה ראיתי את כולם במדי משחק". בלאט מחכה לווריירס: "משחק מרתק, אני יודע שכולם מחכים לו"

AP
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
סופסוף, סגל מלא. ועכשיו, גולדן סטייט/AP

קליבלנד השיגה הלילה (בין רביעי לחמישי) את ניצחונה השישי ברציפות, 84:91 בבית מול ניו יורק ניקס. הקאבס היו רחוקים מלהרשים, אבל סיומת מוצלחת סידרה להם עלייה למאזן 7:19, רגע לפני המשחק המעניין ביותר שלהם עד כה העונה, בחוץ מול גולדן סטייט בלילה שבין שישי לשבת (00:00), בשחזור של הגמר האחרון.

seperator

המספרים:

* במשחקו השני מאז הקאמבק, קיירי אירווינג היה חלש עם 1 מ-7 בלבד מהשדה. הוא נשאר על הפרקט במשך כחצי שעה נוספת לאחר המשחק כדי לעבוד על הקליעה.

* קריסטפס פורזינגיס לא זרק כלל לסל ברבע האחרון. ארון אפללו זרק תשע פעמים. ככה לא מנצחים את הקאבס.

* הניקס נעצרו על 12 נקודות ו-6 מ-24 מהשדה עם שלושה איבודים ברבע האחרון.

* הקאבס במאזן 3:35 ב-2015 עם הטריו לברון, לאב וקיירי בסגל.

עוד באותו נושא

נגסו בתפוח: ניצחון שישי ברציפות לקליבלנד עם 84:91 על הניקס

לכתבה המלאה
אימן שאמפרט קליבלנד קאבלירס מול דרק וויליאמס ניו יורק ניקס. AP
שאמפרט היה במיטבו הלילה/AP

התגובות:

בראיון סיום המשחק, על הפרקט, לברון ג'יימס הודה: "שיחקנו חרא". לאחר שכל הקהל סיים לצחוק, קינג ג'יימס, שקלע שש משמונה הנקודות האחרונות של הקאבס במשחק, הוסיף, "בהתקפה זה לא תמיד יילך יפה. נזקקנו להגנה שלנו במשחק הזה. פשוט הצלחנו להשיג עצירות".

על הסגל המלא אמר לברון: "ההרגשה הייתה נהדרת כל היום. היינו במנהרת השחקנים לפני המשחק ולא הצלחתי להיזכר, ואני זוכר הכל, מתי הייתה הפעם האחרונה בה הסתכלתי על כולם וכולם היו במדי משחק. זו הייתה הרגשה מאוד טובה".

דיוויד בלאט אמר בסיום: "עוד לא דיברנו יותר מדי על המשחק של יום שישי הקרוב. התרכזנו בניקס ובמשחק הזה. אהיה שמח כשאראה את כל הסגל בריא ומוכן, אבל כבר עכשיו ההרגשה טובה יותר. חיכינו לזה. עשינו כמה עצירות גדולות בהגנה וזה עשה את ההבדל. היה משחק צמוד וממש לפני הסיום ביצענו את המהלכים טוב יותר כדי להכריע. שיחקנו טוב ברוב המשחק, פשוט לא קלענו". בלאט הודה כי הוא ולברון היו "מתוסכלים" מכך שהכוכב לא זכה לשריקות מהשופטים.

לקראת המפגש מול הווריירס אמר בלאט: "זה משחק מרתק ואני יודע שכולם מחכים לו. המשמעות של המשחק הזה היא כנראה יותר במובן של התרגשות מאשר משהו שישפיע על העונה. זה רק עוד משחק מתוך 82".

המאמן גם החמיא לאימן שאמפרט, שניצח את האקסית: "הוא היה פקטור ענק במשחק הזה. במחצית הראשונה הוא עשה דברים בהתקפה ובשנייה היה נהדר בהגנה. הוא שחקן שמעיר את ההגנה שלנו והוא שיחק מצוין. נפלא לקבל אותו בחזרה לסגל". שאמפרט עצמו נשאל על המשחק מול הווריירס: "חיכינו לזה", הוא אמר בפשטות.

מאמן הניקס דרק פישר סיכם באכזבה: "הם מאוד מנוסים ולא מפחדים באף רגע של המשחק. זה מה שאתה שואף אליו בקבוצה. קבוצה מנוסה כמו קליבלנד מן הסתם תהיה טובה יותר ברגעי ההכרעה של המשחק".

seperator

הפרשנים:

כריס היינס, "קליבלנד.קום": "למרות שכרמלו אנתוני לא שיחק, הקאבס הבטיחו לקחת את הניקס ברצינות. אלא שעל הפרקט נדמה היה שגם הם, כמו כולם, מרוכזים במשחק שכולם מדברים עליו כבר חודשים, משחק חג המולד אצל הווריירס. קליבלנד שכחה איך לייצר נקודות בהתקפה, שהייתה חסרה דיוק ואגרסיביות. בלאט טען שהקבוצה שלו נחה היטב ושהיא רעננה, כך שהיכולת שלהם הייתה לא ברורה. לפעמים, לנסות לשלב שחקנים שחוזרים מפציעות זה לא פשוט".

כריס פידור, גם הוא מ"קליבלנד.קום", היה אופטימי יותר: "זה היה הלילה לו הקאבלירס חיכו, הלילה שהם עבדו עליו במשך חודשים. זו הייתה הפעם הראשונה בה הסגל שלהם היה מלא העונה".

ג'ייסון לויד, "אקרון ביקון ג'רנל": "בסופו של דבר, בלאט יצטרך לקחת כמה החלטות קשות בנוגע לסגל. כבר ברבע הראשון הוא שיתף עשרה שחקנים. הוא יהיה חייב לקבוע את הרוטציה שלו מחדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully