וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ב"סאן": מכבי תל אביב ופולהאם הגיעו לסיכום בנושא יוקאנוביץ'

24.12.2015 / 12:12

בצהובון האנגלי טוענים: פולהאם תשלם לאלופה הישראלית פיצוי בגובה של 250 אלף ליש"ט והסרבי יעבור למערב לונדון. יוקאנוביץ' במסע"ת: "אין לי זמן לעסוק בדברים שהם לא המשחק הבא"

צילום: יוסי ציפקיס עריכה: שניר דבוש

סלבישה יוקאנוביץ' מתקרב לפולהאם האנגלית. על פי דיווח ב"הסאן" האנגלי הבוקר (חמישי), הקוטג'רז הגיעו לסיכום עם מכבי תל אביב על גובה הפיצוי שישולם לאלופה הישראלית: 250 אלף ליש"ט. מדובר בהתקדמות משמעותית שאמורה לסלול את דרכו של הסרבי בחזרה ללונדון, שם כבר אימן את ווטפורד בשנה שעברה.

בימים האחרונים יוקאנוביץ' העביר לאנשי מכבי תל אביב מסרים לפיהם הוא מעוניין לעבור לפולהאם, אבל יחד עם זאת הבהיר שאם הצהובים לא יאפשרו לו לעזוב, הוא יקבל זאת בהבנה. בכך הכדור למעשה עבר לידי ג'ורדי קרויף והנהלת מכבי תל אביב. פולהאם אגב, הוענשה על ידי פיפ"א והיא לא רשאית לרכוש שחקנים בחלון ההעברות של ינואר 2016.

בינתיים הסרבי ניסה לשדר היום "עסקים כרגיל" במסיבת העיתונאים של הקבוצה לקראת המשחק נגד עירוני קרית שמונה ביום ראשון.

מאמן מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ'. יוסי ציפקיס
מסרב לדבר על עזיבה. יוקאנוביץ'/יוסי ציפקיס

לגבי שאלת עזיבתו לפולהאם הסכים המאמן רק לומר: "אני מבין שהנושא הזה מופיע בתקשורת, אבל באתי לדבר על המשחק הבא. אנחנו צריכים שלוש נקודות כדי להמשיך במאבק האליפות. אני עדיין מאמין שאנחנו במצב טוב כדי לזכות באליפות וזו המטרה שלנו. מסיבת העיתונאים הזו היא לא עליי, אלא על הקבוצה שלי ועל המצב שלה בליגה הישראלית. אני לא רוצה לדבר על ספקולציות לגבי התכניות שלי ולגבי עצמי. זו לא העבודה שלי ואני לא רוצה להגיב בנושא הזה".

יוקאנוביץ' נשאל האם השמועות פגעו בקבוצה במשחק מול באר שבע: "אני כאן ואני לא יכול להגיד שום דבר מעבר לזה בנושא. תגובה אחרת יכולה לפגוע ואני רוצה להסתכל רק על המשחק הקשה שלפנינו. יש עוד הרבה נקודות בקופה ומתחילת העונה המטרות שלנו ברורות".

עוד אמר המאמן: "אני מאמן קבוצת כדורגל מקצוענית, אני תחת חוזה ואין לי זמן להתעסק בדברים אחרים. אני מתעסק רק בעבודה שלי והבוקר העבודה שלי היא מכבי תל אביב ואני מוכן לבצע אותה. ישראל היא מקום נחמד, אני מאוד מרוצה מהשחקנים שלי, אני נהנה מהחיים שלי כאן בתל אביב ופוגש הרבה אנשים מעניינים. אני מאוד מרוצה. אני מעדיף להתמקד בקבוצה שלי, שצריכה לשחק טוב במשחק הקרוב ולהילחם. כולנו מקצוענים כאן. אתם יכולים לשאול את השחקנים אם הם מושפעים מהדיבורים לגביי ומהעתיד שלי. כרגע כולם מתאמנים כמו שצריך ומרוכזים במשחק. ניסינו לנצח העונה פעמיים את קרית שמונה ולא הצלחנו ואנחנו צריכים להשיג שלוש נקודות מולם הפעם, כדי לשים את עצמנו במצב טוב יותר. הייתי בהרבה חדרי הלבשה ואני יודע ששחקנים מוכנים לכל סיטואציה. הם לא מושפעים מדברים כאלה, רק מרוכזים במה שניצב לפנינו וזה המשחק מול קרית שמונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי תל אביב, גל אלברמן. יוסי ציפקיס
אלברמן לא מתרגש מהשמועות או היכולת/יוסי ציפקיס

גל אלברמן אמר: "כמו שהמאמן אמר, אנחנו מקצוענים ומבינים את חשיבות המשחקים הקרובים שלנו. זו סיטואציה שעמדנו בה בעבר לא פעם, בלי להיכנס לשמות של מאמנים קודמים וההחלטות שלהם. הצלחת הקבוצה חשובה יותר מכל דבר אחר והוא האיש שמוביל אותנו על הקווים. הוא מרוכז כל כולו במכבי ואנחנו משתדלים להתנהג כרגיל. אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת מה קורה מתחת לפני השטח".

הקשר הוסיף: "אנחנו עושים את ההפרדה ונמצאים בנקודה קריטית של העונה. נכנסים לרצף משחקים משמעותי עבורנו ולשם הולכות האנרגיות שלנו. ההד התקשורתי לא בשליטתנו. איבוד הנקודות בבלומפילד הוא די מקרי, אני לא מרגיש שאנחנו משחקים פחות טוב בבית או יותר טוב בחוץ. אנחנו צריכים נקודות, לא חשוב איפה".

(עדכון ראשון: 10:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully