וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'אן טבק לא מרוצה: "יש שחקנים שלא באו להתמודד כמו שצריך"

על אף הניצחון הקליל, מאמן מכבי תל אביב לא אהב את יכולת קבוצתו בגן-נר. דרוקר: "בחדר ההלבשה היו שחקנים עם דם וקרח, הם עשו מאמץ גדול". קטש מתוסכל, גורקה חוגג העפלה לרבע הגמר

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר גביע המדינה, לאחר שהביסה את גלבוע/גליל 61:83 בגן-נר. "כל הכבוד ליריבה על המאמץ והמשחק שלה, הם הציגו משחק טוב", אמר ז'אן טבק בסיום. "אנחנו צריכים לדעת להגיע לכל משחק, ולא לבוא ולבחור מתי אנחנו לא משחקים. אני מרגיש שיש לנו שחקנים בקבוצה שלא באו להתמודד כמו שצריך מתחילת המשחק כמו שהם היו צריכים. אנחנו צריכים להיות טובים יותר בריבאונד, כמו שהגליל עשו". על נסיעתו של ג'ורדן פארמר לארצות הבירת אמר המאמן: "אין לי מה להגיד על פארמר, כי אני מדבר רק על הקבוצה שמשחקת ולא על שחקנים באופן אישי. כך אני נוהג".

אריאל בית הלחמי אמר: "היתה אווירה טובה, במחצית הראשונה עוד עמדנו בדברים שהיינו יכולים להיאבק ולהילחם נגד מכבי. איבודי הכדור היו חלק מהעניין אבל העומק והאיכות שלהם הכריעו את המשחק".

ז'אן טבק מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
יש עוד עבודה. טבק/קובי אליהו

מכבי ראשון לציון המשיכה את העונה המוצלחת שלה, כשגברה על הפועל אילת 83:89 ועלתה לרבע גמר גביע המדינה. "אני מאוד גאה", אמר שרון דרוקר. "אמרתי לשחקנים שהם הוכיחו מה זה כוח של קבוצה, קבוצה שחסרה וקיבלה ביום ראשון בראש. לחבר'ה שלי יש כבוד, שחקנים שלא משנה מה התעודת זהות שלהם, הם באים לשחק. בחדר ההלבשה רואים שחקנים עם דם וקרח, אבל עשו מאמץ גדול. נראה את ההגרלה, נראה מול מי אנחנו משחקים, ונבוא הכי חזק. יש לנו מחויבות במועדון, השחקנים חברים ורואים את זה על המגרש".

מנגד, המאמן המפסיד עודד קטש סיכם: "אני מאוד מאוכזב, יכול להיות שהיינו באים עם האנרגיות הנכונות ועדיין מפסידים את המשחק, אנחנו לא משחקים נגד אוויר, וצריך לתת קרדיט לראשון. הם היו ביום קליעה טוב, אבל אני בעיקר מאוכזב מאיך שהתחלנו את המשחק, מהדרך בה אנחנו משחקים. גם במשחקים נגד נס ציונה וראשון שניצחנו לא שיחקנו מספיק אגרסיבי. אנחנו מגיבים, במקום לצאת עם האנרגיות הנכונות, ומאזן החוץ שלנו מראה את זה. כדורסל זה משחק של מחויבות, ואנחנו צריכים לבוא עם זה מהבית. אנחנו סובלים מהחיסרון של אלישי, הוא משחרר לנו המון לחץ. למה אין חיזוק? זה לא המקום לפרט, גם ללא חיזוק אנחנו קבוצה שיכולה לעשות דברים. המצב היום של הקבוצה יותר טוב משהיה לפני שלושה שבועות".

קבוצה נוספת שעלתה לרבע הגמר היא בני הרצליה, שגברה על עירוני נהריה 85:88. "כל הכבוד לנהריה, הרוח של הקבוצה אפשרה לנו לנצח", אמר מיקי גורקה. "אנחנו אף פעם לא נכנעים, לא מרימים ידיים. כל פעם אנחנו מוצאים מישהו שקולע סל גדול. היום זה היה כארם משעור. אני מאוד שמח, מאושר שהמשכנו הלאה, ואנחנו עם הפנים קדימה. אני שמח שדרו קרופורד חזר לעצמו, דני רובין זה ילד שבכל פעם שמקבל צ'אנס הוא מוכיח את עצמו - אבל זה כל הקבוצה".

אם ההפסד של נהריה לא הספיק, הרי שגילברט בראון נפצע בפניו, פונה לבית החולים ועלול להיעדר מספר שבועות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסון מול שחקן הפועל אילת שלומי הרוש. ברני ארדוב
ברבע הגמר. דאוסון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully