וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א תל אביב הפתיעה בדרבי, נקבעו העולות לחצי גמר הגביע

אס"א גברה על מכבי תל אביב 27:28 בזכות 10 שערים של טורקניץ, ותפגוש בשלב הבא את הפועל ראשון לציון, שניצחה את רמת השרון 19:28. א.כ נס ציונה - הפועל אשדוד 23:27

ניבו לוי שחקן אס"א תל אביב מול עומר דבדה שחקן מכבי תל אביב. איגוד הכדוריד,
משחק מצוין שלו. ניבו לוי מול דבדה/איגוד הכדוריד

חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד, שיערכו ב-2 בפברואר, נקבעו היום: מכבי ראשון לציון תפגוש את נס ציונה, בעוד אס"א תל אביב תתמודד מול מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון.

אס"א תל אביב - מכבי תל אביב 27:28 (15:12)

הצהובים הגיעו נחושים, ויכולת נהדרת של הטריו המוביל - מילאן קוסאנוביץ', ולדי קופמן ונובאק בוסקוביץ העלתה אותם ליתרון 9:14 בדקה ה-23. רם טורקניץ', ניבו לוי ומתן גולץ צימקו ל-14:12 בדקת הסיום לפני ההפסקה, כאשר בשנייה האחרונה קוסאנוביץ' הדף זריקת פנדל של טורקניץ. אס"א פתחה נהדר את המחצית השנייה, השלימה את המהפך, והשיגה את הניצחון המתוק.

רם טורקניץ היה המבקיע הבולט באס"א עם 10 שערים, ניבו לוי הוסיף 8. מאמן אס"א, אולג בוטנקו, אמר בסיום: "שמחה גדולה, גם להעפיל לחצי הגמר וגם לנצח בדרבי התל אביבי, שבו הפסדנו לפני פחות משבועיים בליגה. זו לא פעם ראשונה העונה שאנחנו מתעלים מול 'גדולות'. ניצחנו את הראשוניות, וגם היום אני שמח שידענו לעשות את זה מול קבוצה טובה מאוד".

הפועל ראשון לציון - א.ס רמת השרון 19:28 (8:16)

הפתיחה הייתה של מחזיקת הגביע, כשאבישי סמולר ושי הרשקוביץ הובילו את הפועל ליתרון 2:6 בדקה העשירית. פיליפ מריאן כבש, יחד עם צמד שערים של סמולר, והפער צמח ל-2:9, סשה צ'ודונובסקי כבש שער ב'אלי-אופ' ממסירה של עידן מימון וקבע 8:16 בהפסקה. משם האורחת לא חזרה.

א.כ נס ציונה - הפועל אשדוד 23:27 (12:12)

מילוש בואישיץ' הצטיין עם 10 שערים לזכות נס ציונה, יחד עם השוער ירין רוטברג. אשדוד חסרה במשחק את יותם טל וגיל כרמין הפצועים.

אמש:

מכבי ראשון לציון - קרית מוצקין 22:44

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully