וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואי ואן חאל תקף את התקשורת ויצא ממסיבת העיתונאים אחרי חמש דקות

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד נטש באמצע את המסע"ת לקראת משחק הליגה הקרוב: "יש פה בחדר מישהו שרוצה להתנצל בפניי? לפי מה שקראתי, כבר פוטרתי ועמיתי החליף אותי. אני פה רק בגלל חוקי הפרמיירליג"

one

לואי ואן חאל ממשיך להיות במרכז העניינים באנגליה. המאמן ההולנדי, שהפסיד עם מנצ'סטר יונייטד בשני משחקי הליגה האחרונים לבורנמות' ונוריץ' סיטי, הגיע היום (רביעי) למסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה הקרוב מול סטוק סיטי בחוץ (שבת, 14:45, ספורט 1 ו-HD) ועורר סערה. ואן חאל יצא ממסיבת העיתונאים אחרי חמש דקות ובעקבות שאלות לגבי האפשרות שיוחלף בתפקידו על ידי ז'וזה מוריניו.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד לואי ואן חאל. GettyImages
עצבני מאוד. ואן חאל/GettyImages

"האם אין פה מישהו בחדר שמעוניין להתנצל בפניי?", פתח ואן חאל ושאל, "אני חושב שכבר פוטרתי, לפחות לפי מה שקראתי. אני פוטרתי, העמית שלי (מוריניו) כבר כאן. אז אתם חושבים שאני רוצה לדבר עם התקשורת? אני כאן רק בגלל חוקי הפרמיירליג. אני צריך לדבר איתכם. אבל אני כל הזמן רואה שאני אומר משהו ואז אתם משתמשים בו בקונטקסט שלכם. אני רוצה רק לומר שניסיתי להרים את הביטחון של השחקנים שלי. עשיתי הכול השבוע. ערכתי פגישות עם השחקנים, עם הצוות המקצועי, קיימנו ארוחת חג המולד, נשאתי נאום ואני מרגיש את החום והתמיכה של כולם בקרינגטון (מתחם האימונים של יונייטד)".

ההולנדי המשיך ואמר: "אנחנו לא במצב טוב, אבל לפני ארבעה שבועות היינו במקום הראשון בפרמיירליג ובעוד ארבעה שבועות אנחנו יכולים להיות במקום הזה שוב". כשנשאל האם השמועות הן בלתי נמנעות נוכח מצבה של הקבוצה, אמר ואן חאל: "לא, אני לא חושב כך כי צריכים להישאר נאמנים לעובדות. כשאני מקבל שיחות מאלכס פרגוסון, דייויד גיל ואד וודוורד מפני שאתם יוצרים משהו שהוא לא טוב, משהו שהוא לא עובדה". בסופו של דבר יצא ואן חאל ממסיבת העיתונאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully