וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: "לא נארח את הפועל ירושלים בהיכל החדש"

23.12.2015 / 17:59

בקבוצה נדהמו מהחלטת המשטרה להציב 180 אנשי אבטחה בעלות של כמאה אלף שקלים, והחלו לחפש אולם חלופי. כמו כן דורשת המשטרה להקצות את החניה הסמוכה לאולם לאוהדי ירושלים בלבד

one

בווידאו: תקציר ההפסד של הפועל חולון לבני הרצליה

הפועל חולון הודיעה היום (רביעי) כי לא תארח את משחק הבית נגד הפועל ירושלים בהיכל החדש בפארק פרס, בעקבות דרישות המשטרה לכוחות אבטחה. בחולון הודיעו על כך למנהלת הליגה, בניסיון שתתערב ותוריד את דרישות האבטחה ובמקביל החלו בקבוצה לבדוק אפשרויות לארח את המשחק במיקום חלופי. במנהלת הליגה לומדים בשעות אלה את החלטת הפועל חולון וצפויים להגיב בהתאם.

"ההחלטה שלא לארח את המשחק בהיכל טוטו חולון התקבלה בעקבות פגישות תיאום שהתקיימו עם נציגי המשטרה ודרישות חסרות התקדים שאלה הציבו", הודיעו בחולון בהודעה לעיתונות, "המשטרה מחייבת את המועדון להעסיק כ-130 אנשי אבטחה וכ-50 שוטרים. עלות הדרישות הללו מגיעה לכמאה אלף שקל ולכך לא מוכנים במועדון. כאן המקום לציין שהצפי הוא להגעתם של כ-250 אוהדי הפועל ירושלים. כמו כן דורשת המשטרה לסגור לחלוטין את מגרש החניה הצמוד להיכל, מגרש שמכיל 900 מקומות חניה לטובתם של אותם 250 אוהדים ירושלמים, כשאת אלפי אוהדי הקבוצה הצפויים להגיע למשחק דורשת המשטרה להפנות לחניון ימית 2,000 המרוחק, שגם לכך לא מוכנים במועדון".

במנהלת הודיעו: "מנהלת הליגה תעשה ככל שביכולתה לעזור להפועל חולון במאמציה להפחית את כמות השוטרים והסדרנים מול הפועל ירושלים, אנו מקווים שהמשטרה תבוא לקראת הקבוצה וזאת על מנת שהמשחק ישוחק באולמה הביתי ולא באולם אחר".

במקביל צפויה חולון לקבל את חוזהו של הגארד האמריקאי ראמל בראדלי, שסגר הבוקר את תנאיו במועדון. בראדלי, ששיחק בשלוש קבוצות שונות בישראל בעבר, לא צפוי לשחק נגד הפועל ירושלים לאחר שסוכם עמו כי יגיע לארץ רק בתחילת השבוע הבא. במקביל, כפי שפורסם בוואלה ספורט, בחולון מפעילים לחצים כבדים על הסנטר האמריקאי יינסי גייטס, ששייך להפועל ירושלים, ומקווים להחתימו בקרוב גם כן.

אוהדי הפועל חולון. יוסי ציפקיס
הקבוצה שלהם תצטרך למצוא אולם חלופי. אוהדי חולון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully