וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורם באומן: "תוצאות המכרז יהוו פריצת דרך משמעותית לכדורגל"

יו"ר מנהלת הליגה הגיב על עסקת מכירת זכויות השידור לצ'רלטון: "נקרא לכל הספונסרים הגדולים להיכנס לספורט הישראלי". ההתאחדות תקים ועדה למאבק באלימות ובגזענות

צילום וידאו: ניב אהרונסון

מנהלת הליגה הציגה הערב (רביעי) באופן רשמי בישיבת הדירקטוריון שלה את העסקה במסגרתה נמכרו זכויות השידור על משחקי ליגת העל והליגה הלאומית בארבע השנים הקרובות עם אופציה לשנה נוספת. החבילה בה זכתה צ'רלטון כוללת את כל משחקי ליגת העל, גביע המדינה, גביע הטוטו, אלוף האלופים, משחקי הליגה הלאומית ותכנית סיכום המחזור. צ'רלטון תשלם על זכויות השידור כ-127 מיליון שקלים לכל עונה.

ישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה. ניב אהרונסון
באומן מרוצה. ישיבת הדירקטוריון/ניב אהרונסון

יו"ר המנהלת, יורם באומן, מסר: "אנחנו מייצרים תשתית לשדרוג איכות הכדורגל הישראלי באמצעות הזרמת כסף מהמפרסמים. נקרא לכל הספונסרים הגדולים להיכנס לספורט הישראלי, בזכות החשיפה העצומה הצפויה. זהו יום של חג לכדורגל המקצועני בישראל. אני משוכנע שתוצאות המכרז יהוו פריצת דרך משמעותית לכדורגל הישראלי".

עוד באותו נושא

צ'רלטון זכתה במכרז לזכויות השידור של הכדורגל הישראלי ביותר מ-125 מיליון שקל

לכתבה המלאה
ניב אהרונסון

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עופר עיני, עדכן על המפגש שנערך בשבוע שעבר עם נציגי ההתאחדות הפלסטינית ביריחו: "במסגרת הוועדה שהקימה פיפ"א, אנחנו מנסים למצוא פתרונות לכל הסוגיות הקשורות לכדורגל, כמו עניין המעברים ואחרים".

הנהלת ההתאחדות לכדורגל אישרה פה אחד הקמת ועדה, שמטרתה לבחון את הדרכים האפקטיביות למאבק באלימות ובגזענות. בראש הוועדה יעמוד ממלא מקום יו"ר ההתאחדות, תמיר גילת, יחד עם החברים האחרים: יו"ר איגוד השופטים עוזי יצחקי, משה דמאיו, אבי קאופמן, משה גולדשטיין ואחמד חילו.

עיני אמר: "אנחנו עדים לאחרונה לתופעות חמורות של גורמים עבריינים בתוך ומחוץ למגרשים, וזה פוגע אנושות בכדורגל ובתדמיתו. התופעה הזאת חוצה ליגות וגילים ומפגני אלימות ניכרים בליגות המקצועיות, החובבניות ואף בליגות הילדים והנוער. ההתאחדות לא תטפל בזה לבד, אלא בשיתוף הממשלה רשויות החוק וגורמים אחרים. אסור לנו להפסיד במאבק הזה ועלינו כהתאחדות לתרום ככל יכולתנו למיגור האיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully