וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד השייט ביטל את השתתפות הישראלים באל' העולם לנוער במלזיה

שני הגולשים הצעירים נוי דריהן ויואב עומר, כמו גם המאמן יניב מאיר, לא ייצאו לתחרות שתיפתח ביום ראשון. באיגוד טוענים: המאלזים לא הסכימו שנופיע עם הדגל או נשמיע את ההמנון

יואב עומר גולש ישראלי. עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט,
נשאר בארץ. עומר/עמית שיסל, באדיבות איגוד השייט

איגוד השייט הודיע היום (רביעי) כי אלופי העולם לנוער, נוי דריהן ויואב עומר, כמו גם המאמן יניב מאיר, לא ייצאו לאליפות העולם לנוער שתיפתח ביום ראשון הקרוב במלזיה. הודעת האיגוד הועברה להתאחדות השייט הבינלאומית, לוועד האולימפי הבינלאומי והישראלי ולמארגני התחרות.

יו"ר האיגוד גילי אמיר מסר: "מאחר שעד היום לא התקבלו ויזות, 24 שעות לפני מועד היציאה המתכונן ולנוכח ההגבלות והקשיים שהטילה עלינו הוועדה המארגנת של מלזיה, החלטנו לא להשתתף בתחרות".

על פי אנשי האיגוד, מארגני התחרות התנו את ההשתתפות של הישראלי בהופעה ללא דגל ישראל וסמלים מזהים אחרים על הביגוד או הגלשנים ובאי השמעת ההמנון הישראלי במקרה של זכייה, כמו גם בהטלת חיסיון תקשורתי על ההשתפות של ישראל באירוע.

"דרישות המאלזים לא מקובלות", הוסיף אמיר, "אנו מגנים את ההתנהלות הבלתי ספורטיבית של הוועדה המארגנת של התחרות. לא נסכים שישפילו אותנו ואנו בוחנים להגיש תביעה כנגד התאחדות השייט הבינלאומית והמדינה המארחת, בתיאום עם הוועד האולימפי בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully