וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד סיכמה עם פאבלו לאסו לשנתיים נוספות

אלופת אירופה תמשיך עם המאמן לכל הפחות עד לקיץ 2018, לאחר שחוזהו אמור היה להסתיים העונה. לאסו, שמונה ב-2011, הוביל את ריאל לשלוש הופעות רצופות בגמר היורוליג, כולל זכייה בעונה שעברה

פאבלו לאסו מאמן ריאל מדריד. GettyImages
ממשיך בריאל. לאסו/GettyImages

אלופת אירופה בכדורסל, ריאל מדריד, הודיעה הערב (רביעי) כי היא הגיעה לסיכום עם מאמנה פאבלו לאסו על הארכת חוזהו במועדון בשנתיים נוספות. החוזה של לאסו היה אמור להגיע לסיומו בסיום העונה הנוכחית וכעת הוא יישאר על הקווים של הבלאנקוס לכל הפחות עד ה-30 ביוני 2018.

לאסו בן ה-48 שיחק כרכז במשך שנות ה-80 וה-90, כולל שנתיים במדי ריאל מדריד בין 1995 ל-1997, אז זכה עם הקבוצה בגביע ספורטה ובגביע הספרדי. ב-2003 הוא הפך למאמן ולאחר שעבד בין היתר בוולנסיה וקנטבריה, הוא מונה ב-2011 למאמן ריאל מדריד.

בעונתו הראשונה במועדון זכתה ריאל בגביע הספרדי ובשנה השנייה באליפות. ב-2014 היא שוב זכתה בגביע, אך הפסידה למכבי תל אביב בגמר היורוליג בצורה מפתיעה ביותר, מה שהיה הפסדה השני ברציפות של הקבוצה במעמד, אחרי ששנה קודם לכן שמטה יתרון גדול בגמר מול אולימפיאקוס. בעונה שעברה, ריאל כבר לא נפלה בשום מקום וזכתה גם באליפות ספרד, גם בגביע וגם ביורוליג (וגם בגביע הביניבשתי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully