וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין ביין טס לחו"ל, במכבי תל אביב מרגיעים: "אין קשר למו"מ עם פולהאם"

23.12.2015 / 12:00

בהנהלת הצהובים הבהירו שמטרת הטיסה אינה קשורה לשחרורו של סלבישה יוקאנוביץ' לקבוצה הלונדונית: "מדובר בחופשת חג המולד בלבד". גורמים בקבוצה: "מי שתרצה את המאמן תצטרך לשלם"

one

בצל הידיעות על סיום דרכו הצפוי של סלבישה יוקאנוביץ' במכבי תל אביב, המריא מנכ"ל המועדון מרטין ביין לחו"ל. במועדון אישרו כי אכן ביין טס ולא נמצא בתל אביב, אבל הבהירו שמדובר בחופשת חג המולד שתוכננה מזמן וכי אין קשר בין הטיסה לבין המו"מ שמתנהל על שחרורו של הסרבי מול פולהאם. "אם רוצים לסגור את התנאים, אפשר לעשות את זה במייל", הבהירו במועדון. "אלה לא דברים שמצדיקים פגישות, מה עוד שמדובר בערב חג המולד ובימים האלה באנגליה כולם בהכנות לחג".

גורם המעורה בפרטים ניסה קצת לשפוך אור על ההתרחשויות ואמר: "זה הכל עניין של כסף. פולהאם רוצה את יוקאנוביץ', היא צריכה לשלם. מאוד פשוט. ישלמו מה שמכבי תרצה, הוא ישוחרר. לכל דבר יש מחיר אבל מכבי עדיין לא קיבלה את המחיר שהיא רוצה. אם האנגלים כל כך רוצים את יוקאנוביץ', הם ישלמו בסוף. זו הסיבה שהמאמן אמר אחרי המשחק שהוא לא יכול להתייחס לדברים כי הם באמת בגזרה של ההנהלות".

סלבישה יוקאנוביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב ידרשו עליו סכום כסף נכבד. יוקאנוביץ'/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה נמצאים היום ביום חופשי. למחר מתוכננת מסיבת העיתונאים הקבועה של מכבי לקראת משחק ובשלב הזה אין שינוי בתכניות, כך שיוקאנוביץ' צפוי להיות נוכח בה.

בקבוצה לא חושבים שאחרי כל הסאגה של הימים האחרונים, חובה להביא מאמן אחר. "שכחתם את המקרה של אוסקר גארסיה וברוז'?", הזכיר גורם במועדון. "וזה עוד היה בעונה הראשונה של ג'ורדי כשהכל היה עדיין טרי כאן ולא ממש חזק. ובכל זאת, שום דבר לא קרה ואוסקר נשאר וגם זכינו באליפות. כך שאם בסופו של דבר יוקאנוביץ' ישאר במכבי תל אביב, הכל יירגע תוך כמה ימים". אגב, על פי הידוע אין ליוקאנוביץ' סעיף יציאה בחוזהו המוגדר תחת סכום קבוע ומכאן המו"מ שמתנהל באשר לדמי הפיצוי שמכבי תקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully