וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: יוסי אבוקסיס חתם עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת

23.12.2015 / 14:55

המאמן שהחל את העונה בבני יהודה אך פוטר הסביר מדוע דרש אופציה לעונה הבאה: "יודע שהיו פה בעיות בעבר, זה סוג של אתגר עבורי - להראות שאפשר להצליח פה כמאמן ולהישאר תקופה ארוכה"

one

יוסי אבוקסיס מונה למאמנה של בני סכנין וצפוי להעביר אימון ראשון, כך פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. כבר אמש (שלישי) בישיבת ההנהלה הוחלט כי אבוקסיס הוא המאמן המועדף על ראשי הקבוצה, ויש לעשות הכול כדי להחתימו. המאמן חתם עד לסיום העונה עם אופציה לעונה נוספת

"אני יודע להסתדר עם אנשים", אמר אבוקסיס. "אני יודע שהיו פה בעיות עם מאמנים בעבר, אבל זה סוג של אתגר בשבילי, להראות שאפשר להצליח פה כמאמן ולהישאר פה תקופה ארוכה. זו גם הסיבה שרציתי לחתום ליותר מחצי עונה. אני רואה את ההשקעה ורואה שיש שחקנים טובים. משקיעים ובונים על הקבוצה הזאת".

היו"ר מוחמד אבו יונס אמר: "הרבה מאמנים התעניינו ורצו להגיע לכאן. זה שבחרנו ביוסי לא אומר ששאר המועמדים לא טובים, אבל אני מקווה שמהרגע הזה נצא לדרך חדשה. יוסי הראה נכונות, התלהבות, הוא בחור צעיר, ואיפה שהוא עבד כמאמן הוא הצליח. כל אלה הכריעו לטובתו".

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. אדריאן הרבשטיין
ברוך הבא. אבוקסיס/אדריאן הרבשטיין

אבוקסיס בן ה-45 החל את העונה כמאמן בני יהודה, אך פוטר מהמועדון בעקבות פרשת בן צעירי. זאת הייתה קדנציה שנייה של אבוקסיס אצל הזהובים. בעבר אימן גם בהפועל תל אביב ואף שימש כעוזרו של אלי גוטמן בהפועל תל אביב ובנבחרת ישראל. אבוקסיס דרש הסכם לעונה וחצי ולא היה מוכן להתפשר על פחות מכך. לחמן סיים לאחרונה את תפקידו ב-מ.ס אשדוד כאשר בסכנין זוכרים לו בעיקר את הקדנציה המוצלחת במועדון והזכייה בגביע המדינה.

מי שלא ימונה יצטרך לקבל הבהרות בנוגע למצבת הזרים של הקבוצה. סכנין נמצאת במו"מ עם הפועל תל אביב וקבוצות נוספות בנוגע לקשר הברזילאי ז'אורז'יניו. מוחמד אבו יונס הבהיר כי לא יוותר על השחקן אם לא יקבל הצעה מספיק אטרקטיבית. גם דיוגו קאצ'ובה הברזילאי מעוניין לעזוב בינואר, אך ייתכן שעם הגעת אבוקסיס הדברים ישתנו לגביו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully